Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2024, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-07-11-008619-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0276_ВО) ДК 021: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Пружина тарілчаста) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 238 756,60 грн без ПДВ (один мільйон двісті тридцять вісім тисяч сімсот п’ятдесят шість гривень 60 копійок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.07.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 37 162,70 грн (тридцять сім тисяч сто шістдесят дві гривні 70 копійок). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 238 756,60 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 387,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 37 162,70 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Веселовський Артем Володимирович |
| Телефон: | 380443097514 |
| E-mail: | pk_veselovskiy@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 08.08.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2024-07-11-009533-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ЕКСПРЕС ПРУЖИНИ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ЕКСПРЕС ПРУЖИНИ", а саме: 1) На вимогу пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано копії аналогічних за предметом закупівлі договорів та видаткові накладні. З наданих документів у складі тендерної пропозиції неможливо встановити повне виконання наданих договорів, в зв’язку з чим необхідно надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердженнянаявності документального підтвердженнядосвідувиконанняаналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Піданалогічним договором слідрозуміти виконаний / частково виконаний договір на поставку. У випадку якщотакийдоговірвиконанийчастковоучасник повинен надатипозитивний лист відгуквід контрагента про відсутністьзауваженьщодопостачання товару. 2. Документ(ти), щопідтверджує(ють) виконаннянаданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), щопідтверджує(ють) факт здійсненнягосподарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.