Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 502 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 512,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП Благоустрій |
ЄДРПОУ: | 37227875 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чернецький Віктор Станіславович |
Телефон: | +380680939558 |
E-mail: | vik.chernetskiy@gmail.com |
Місцезнаходження: | 08129, Україна, Київська область,село, Петропавлівська Борщагівка, вул. Білогородська,2А |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
З 05 серпня 2024 року і по сьогодення уповноважена особа фахівець з публічних закупівель Чернецький В.С. перебуває на лікарняному в зв`язку з чим з 07.08.2024 року обов`язки щодо подальшої роботи з відповідними документами та інформацією по цій Закупівлі делеговано уповноваженій особі заступнику директора з адміністративно-господарської діяльності Зеленій І.С. згідно Наказу від 07.08.2024 року № 80-А. Під час вивчення пропозиції Учасника ТОВ "ШИННИЙ ПАРТНЕР" були виявлені наступні невідповідності в інформації та документах*: 1. В описі технічних характеристиках до товару, що пропонує Учасник в показнику Слойність (кількість шарів) зазначив вираз «не менше» чим недотримався вимог зазначених в Додатку 3 до тендерної документації Замовника, а саме: «Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, які відповідають вимогам Замовника без виразів «не менше»/«не більше», «має бути», «від», «до», «повинен» тощо.; 2. Видаткові накладі, що надані на підтвердження виконання у повному обсязі зазначеного в довідці, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, до договору поставки № 010822-01 від 01.08. 2022 р. у повному обсязі (надалі в/н): - в в/н № 422 від 05.08.2022 р. вказаний не той договір; - в в/н №439 від 11.08.2022 р. вказаний не той договір; - в в/н № 557 від 19.09.2022р. не вказаний номер договору; - в в/н № 596 від 27.09.2022р. не вказаний номер договору; - в в/н № 639 від 06.10.2022р. не вказаний номер договору; - в в/н № 219 від 22.03.2023р. не вказаний номер договору; - в в/н № 349 від 02.05.2023р. не вказаний номер договору. 3. В умовах договору № 010822-01 від 01.08. 2022 р., що наданий Учасником в п. 2.3. прописано, що загальна сума договору складається із сум, зазначених у видаткових накладних. 3.1. Умовами Додатку 2 до тендерної документації Замовника було передбачено : - надання копій документів на підтвердження виконання аналогічного договору зазначеного в довідці у повному обсязі (видаткова накладна та/або акт приймання товару тощо.); - надання позитивного листа-відгуку до договору, зазначеного в довідці, безпосередньо від експлуатуючої організації, що містить інформацію про тип, кількість та строк експлуатації шин, контактні дані відповідальної особи, що надає такий документ. В додатку до листа - відгуку який надав Учасник у складі тендерної пропозиції, до договору № 010822-01 від 01.08. 2022 р. (що вказаний в довідці), зазначена кількість придбаного товару до умов цього договору у кількості 100 штук. Отже, виходячи з інформації зазначеної в листі-відгуку (додатку до листа- відгуку) кількість придбаного товару за умовами договору № 010822-01 від 01.08. 2022 р. становила 100 штук, в той же час навіть якщо не брати до уваги неправильно вказані номера договорів чи відсутність їх зазначення в видаткових накладних (але відсутність такої інформації являється дуже суттєвою оскільки унеможливлює підтвердження виконання саме договору №010822-01 від 01.08. 2022 р.) при сумуванні кількості придбаного товару за усіма наданими видатковими накладними не підтверджує кількість придбаного товару згідно договору № 010822-01 від 01.08. 2022 р. у кількості 100 штук. * в зв`язку з великим об`ємом інформації з усіма відповідними документами, що стосуються цієї закупівлі та які зазначаються в цьому протоколі (не долучаються) можна ознайомитися використавши індифікатор закупівлі UA-2024-07-08-007496-a. Усі вище зазначені невідповідності в інформації та документах не являються підставою для відхилення Учасника або відміни Закупівлі, АЛЕ враховуючі той факт, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, а така можливість вже була надана Учаснику попередньо - відповідальною за цю Закупівлю уповноваженою особою фахівць з публічних закупівель Чернецького В.С., що в свою чергу наразі призвело до унеможливлювання надання Учаснику ще одієї можливості виправити/усунути невідповідностей в інформації та/або документах, що були ним подані в складі тендерної пропозиції, ТОМУ для приведення обставин що відбулися/виникли до відповідності, вбачається вірним прийняття рішенням щодо відміни Замовником відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей – «50. Замовник відміняє відкриті торги у разі: «2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;»».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-08-2024, 00:00
Період оскарження:
з 19-08-2024, 13:17 по 30-08-2024, 00:00
Документи:
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ШИННИЙ ПАРТНЕР» по процедурі закупівлі UA-2024-07-08-007496-a виявлено наступні невідповідності: - відсутній гарантійний лист про те, що витрати за перевірку якості шин на верстаті для балансування шин несе Учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (в тендерній документації дана вимога, щодо якої виявлені невідповідності зазначені в п. 9 додатку 3 до тендерної документації). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ШИННИЙ ПАРТНЕР» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ШИННИЙ ПАРТНЕР» невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю товару Шини для транспортних засобів у відповідності до коду ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, ідентифікатор закупівлі - UA-2024-07-08-007496-a. Встановити наступний перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: - гарантійний лист про те, що витрати за перевірку якості шин на верстаті для балансування шин несе Учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ШИННИЙ ПАРТНЕР» по процедурі закупівлі UA-2024-07-08-007496-a у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.