Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 430 993,36 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 309,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А3160 |
| ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Проха Людмила Миколаївна |
| Телефон: | 380463126330 |
| E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
4 |
Вимога Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Обов’язково до виконання учасниками: Тендерна пропозиція повинна складатися з: Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатках 3 до Документації- не надано Учасником. Вимога: Додаток 3 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції. Довідку, яка повинна містити відомості про повне найменування виробника та країну походження товару - не надав Учасник. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити наступні документи: - Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатках 3 до Документації - Довідку, яка повинна містити відомості про повне найменування виробника та країну походження товару. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Вимога Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатках 3 до Документації – не надав Учасник. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі- не надав Учасник. Листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами – не надав Учасник. Проєкт договору, Додаток 4 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)- не надав Учасник Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі -не надав Учасник Вимога Додаток 2 до Документації п. 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди - не надав Учасник Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням – не надав Учасник п. 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників, які із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника - не надав Учасник - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників - не надав Учасник п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за ДК 021:2015 - 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору - не надав Учасник - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору) - не надав Учасник - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором- не надав Учасник У складі пропозиції учасник також має надати: 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа.- Витяг надав Учасник датою формування якого набагато раніше дати оголошення закупівлі. 2. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі - не надав Учасник 3. Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. - не надав Учасник 4. Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції - не надав Учасник 5. Довідка, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку 5 до Документації) - не надав Учасник 6. Надати у складі пропозиції інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів- не надав Учасник. Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції* 1. Гарантійний лист від учасника, про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника - не надав Учасник 2. Довідку, яка повинна містити відомості про повне найменування виробника та країну походження товару - не надав Учасник 4. Учасник повинен гарантувати дотримання екологічної безпеки та норм із захисту довкілля, а у разі необхідності – застосування заходів із захисту довкілля (надати лист в довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища)- не надав Учасник 5. Завантаження, доставка і розвантаження на території складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника ( надати гарантійний лист) - не надав Учасник 6. Постачальник поставляє товар відповідно до заявки Замовника в строк 5 календарних днів з моменту подання Замовником заявки ( надати гарантійний лист у складі пропозиції) - не надав Учасник Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити: - Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатках 3 до Документації. - Листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, - Проєкту договору, Додаток 4 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) - лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі - Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди - копія документу щодо права користування складським приміщенням, - довідка про наявність працівників, які із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору) - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа. - Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. - Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. - Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції - Довідка, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку 5 до Документації) - Надати у складі пропозиції інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів - Гарантійний лист від учасника, про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника - Довідку, яка повинна містити відомості про повне найменування виробника та країну походження товару - Учасник повинен гарантувати дотримання екологічної безпеки та норм із захисту довкілля, а у разі необхідності – застосування заходів із захисту довкілля (надати лист в довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища) - Завантаження, доставка і розвантаження на території складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника ( надати гарантійний лист). - Постачальник поставляє товар відповідно до заявки Замовника в строк 5 календарних днів з моменту подання Замовником заявки ( надати гарантійний лист у складі пропозиції) Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.