Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 350,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
| ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Затолюк Віктор Борисович |
| Телефон: | +380689558312 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2024-07-03-001199-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме в п.1.1. РОЗДІЛ 2. ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ вимагалося надати інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації; В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищзезазначеного документа а саме: інформації у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.