Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3102 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 45120935 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віталій Андренко |
Телефон: | +380979500797 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Підчас розгляду пропозиції Учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником, а саме відповідно до п. 4 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи: Учасник надав не коректний лист в електронному (сканованому) вигляді, а саме необхідно замість «що зазначити найменування Учасника» вказати найменування Учасника. Згідно пункту 8 Особливостей № 1275, державний замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.