Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 560 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Сідоріна |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - за результатами перевірки електронного підпису учасника процедури закупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що учасників процедури наклав на пропозицію уніфікований електронний підпис, а повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - не наданий чинний на дату подання тендерної пропозиції Атестат про акредитацію, що виданий Національним агентством з акредитації України, для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги», чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - відповідно до ч.3 ст.12 Закону створення та подання учасником тендерної пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису учасника або керівника учасника процедури закупівлі, повноваження якого щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п.1 розділу 3 цієї тендерної документації. - надати чинний на дату подання тендерної пропозиції Атестат про акредитацію, що виданий Національним агентством з акредитації України, для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги» виданого Учаснику стосовно торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.