Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 120 126,33 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 600,63 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
Контактна особа: | Ірина Балєва |
Телефон: | +380577393276 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
1 |
08.07.2024 Вимога про усунення порушення Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі Автомобільні запчастини (ДК 021:2015 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів) Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи: пп.1 п.4 Додатку 1: Надати документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: оригінал або копія статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу, та копія опису за підписом державного реєстратора, за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Учасник у складі тендерної пропозиції надав Статут ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ОМЕГА ТЕХНОСЕРВІС” затверджений Рішенням Власника від 27.12.2014р. Копію опису не надав -оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника та наказом (копією наказу/витягом з наказу)/розпорядженням (копією розпорядження/ витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, або будь-яким іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження відповідної службової (посадової) особи учасника; У Статуті ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ОМЕГА ТЕХНОСЕРВІС” розділ 7. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ТА КОНТРОЛЮ зазначено: 7.1 Вищим органом управління Підприємством є рішення Власника. 7.1.1 До виключної компетенції Власника відноситься: ... - призначення на посаду та звільнення з посади Директора підприємства; ... Учасник у складі тендерної пропозиції надав наказ №1 від 01.02.2015р. про прийняття на посаду Директора Закревського О.А., відповідного Рішення Власника не надано. пп.3 п.4 Додатку 1: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. На підставі вищевикладеного вимагаємо надати документи згідно наведених пунктів. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Ірина БАЛЄВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.