Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2024, 00:00
шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 18 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 200 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 200 000,00 UAH |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 22048622 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ztoe.com.ua |
Контактна особа: | Сергей Дробный |
Телефон: | +380412402425 |
E-mail: | tender@co.ztoe.com.ua |
Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Віктора Косенка, буд. 32/8 |
4 |
На підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 30.07.2024 року №13015-р/пк-пз з розгляду скарги UA-2024-06-25-009801-a.c1 про порушення порядку проведення Процедури закупівлі виявлено невідповідність документів Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІПАРТС», вимогам тендерної документації, а саме: - учасником надано банківську гарантію №000737/2024/ГР від 02.07.2024 року (далі – банківська гарантія), яка не відповідає умовам тендерної документації в наступних частинах: 1. В банківській гарантії відсутня обов’язкова умова, яка передбачена Формою наказу №2628 щодо закінчення строку дії тендерної пропозиції (відповідно до вимог пп.3.1 п.3 «Забезпечення тендерної документації» Розділу III «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації); 2. Банківська гарантія не містить індивідуального податкового номеру платника податку на додану вартість принципала (Учасника) (відповідно до вимог пп.3.1 п.3 «Забезпечення тендерної документації» Розділу IIІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації); 3. Забезпечення тендерної пропозиції не містить інформацію про дату рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення закупівлі (відповідно до вимог пп.3.1 п.3 «Забезпечення тендерної документації» Розділу III «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації); 4. У оприлюдненій банківській гарантії найменування юридичної особи замовника/бенефіціара зазначено не повністю (відповідно до вимог пп.3.1 п. 3 «Забезпечення тендерної документації» Розділу III «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації). У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Ви маєте можливість виправити вищезазначені невідповідності та надати необхідні документи. У разі ненадання підтверджуючої інформації Ваша пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Після розкриття тендерних пропозицій Замовником було виявлено невідповідність документів Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» вимогам тендерної документації, а саме: - у складі тендерної пропозиції даного Учасника відсутнє документальне підтвердження поставки шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності на суму не менше, ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (Учасником надано документи, які не свідчать про виконання зазначеного аналогічного договору №05-01-10.2023-3 від 05.10.2023року щодо поставки шин на суму не менше, ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі) (відповідно до вимог пп.3.1 п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 «Частина І Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації); У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Ви маєте можливість виправити вищезазначені невідповідності та надати необхідні документи. У разі ненадання підтверджуючої інформації Ваша пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.