Закупівлю оголошено - 21-06-2024, 15:56. Дата останніх змін - 14-08-2024, 00:00

(ПК-24Т_0252_ВО) Замки, ручки, баранчики, крани

(ПК-24Т_0252_ВО) Замки, ручки, баранчики, крани... Державна закупівля - UA-2024-06-21-009579-a (ПК-24Т_0252_ВО) Замки, ручки, баранчики, крани від замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 6/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-21-009579-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-06-21-010899-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-06-2024, 15:56
по 12-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-06-2024, 15:56
по 15-07-2024, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2024, 00:00

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-06-21-010899-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0252_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Замки, ручки, баранчики, крани) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 165 899,60 грн без ПДВ (два мільйони сто шістдесят п’ять тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять гривень 60 копійок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.07.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 64 974,00 (шістдесят чотири тисячі дев’ятсот сімдесят чотири гривні 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
2165899.6
2 165 899,60 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:21 659,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:64 974,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:41022900 Досьє YouControl
Контактна особа:Веселовський Артем Володимирович
Телефон:380443097514
E-mail:pk_veselovskiy@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Замки, ручки, баранчики, крани
2 165 899,60 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Замок накладний під ручку правий

72
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Замок накладний під ручку лівий

72
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Замок для засувних дверей з защіпками

150
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручки створчатих дверей

227
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручки створчатих дверей

266
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручки рухомих дверей

327
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка засувних дверей

450
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Баранчик замка

110
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Личинки

164
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кран триходовой кип`ятильника непреривної дії

328
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
34630000-2
Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Іванісов Іван
Остаточна пропозиція:
2 165 896,30 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 14-08-2024, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Іванісов Іван
Остаточна пропозиція:
2 165 896,30 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-08-2024, 10:51
Період подачі оскарження:
по 07-08-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-07-24, 10:31:22
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 31.07.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-06-21-009579-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП", а саме: 1) На вимогу підпункту 2.4 пункту 2 Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано Порівняльну таблицю, яка не містить інформації, яка повинна міститись відповідно до вимог стовбців порівняльної таблиці і зазначеного пункту та вимог Додатку А Додатку 1 до тендерної документації. 2) На вимогу пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів, однак надана у складі пропозиції інформація та договори на підтвердження наданої інформації не є аналогічними у розумінні визначення, викладеного у пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання предметом якого є аналогічна продукція». 3) На вимогу Додатку 5 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано Цінову пропозицію, яка містить не вірно зазначену узагальнену назву предмету закупівлі. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. підпункт 2.4 пункту 2 Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації: 2.4 Надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик відповідно вимог Додатку Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик Вимоги замовника Технічні вимоги і якісні характеристики продукції, які зазначені в документації. Пропозиція учасника Технічні вимоги і якісні характеристики продукції, які пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо) Додаток А Додатку 1 до тендерної документації: Додаток А 7861525 Замок накладний під ручку правий (9088-Н) або еквівалент. Сфера застосування Призначений для зачинення дверей пасажирських вагонів. Встановлюється на прохідних дерев’яних дверях з салону в малий і косий коридори. Технічні вимоги Ескіз та габаритні розміри наведено на рисунку 1. Основні параметри наведені в таблиці 1. Таблиця1 Назва параметра Значення Матеріал: 1 – корпус з шайбами Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 2 – основа Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 3 – кришка Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 4 – стійка верхня Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 5 – стійка нижня Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 6 – фаль Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 7 – планка Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 8 – вусик фалі Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 9 – нус фалі Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 10 – пружина фалі Сталь 70 ДСТУ 7809:2015 11 – пружина нуса Сталь 70 ДСТУ 7809:2015 12 – колок пружини Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 13 – колок фалі Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 14 – вісь вусика Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 15 – штифт фалі Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 16 – упор Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 17 – штифт настановний Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 18 – заклепка 4х16 Сталь Ст2 ДСТУ 2651:2005 19 – гвинт М5х18 Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 20 – заклепка 4х12 Сталь Ст2 ДСТУ 2651:2005 1 Деталі замка не повинні мати тріщин, задирок та гострих крайок. 2 Робота цугальти, а також пересування ригеля повинні бути м’якими, плавними, без перекосів та заїдань, але без слабини. 3 Кришка та основа замка повинні бути щільно пригнані до стійок та корпусу. Допускається зазор не більше 0,25 мм. 4 Всі деталі, крім корпуса, до складання повинні бути оцинковані. 5 Всі поверхні, що труться, повинні бути змащені технічним вазеліном або приладовою оливою МВП ГОСТ 1805-76. 6 Замок кріпиться до дверей гвинтами М5х18 – 2 шт. Рисунок 1 Гарантійні зобов’язання Гарантійний строк експлуатування повинен становити не менше 24 місяців від дати введення в експлуатування. Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу. Умови зберігання Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування Відповідно до нормативного документу виробника. 7861530 Замок накладний під ручку лівий (кресл. №9099-Н) або еквівалент Сфера застосування Призначений для зачинення дверей пасажирських вагонів. Встановлюється на прохідних дерев’яних дверях з салону в малий і косий коридори. Технічні вимоги Ескіз та габаритні розміри наведено на рисунку 1. Основні параметри наведені в таблиці 1. Таблиця1 Назва параметра Значення Матеріал: 1 – корпус з шайбами Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 2 – основа Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 3 – кришка Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 4 – стійка верхня Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 5 – стійка нижня Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 6 – фаль Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 7 – планка Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 8 – вусик фалі Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 9 – нус фалі Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 10 – пружина фалі Сталь 70 ДСТУ 7809:2015 11 – пружина нуса Сталь 70 ДСТУ 7809:2015 12 – колок пружини Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 13 – колок фалі Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 14 – вісь вусика Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 15 – штифт фалі Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 16 – упор Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 17 – штифт настановний Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 18 – заклепка 4х16 Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 19 – гвинт М5х18 Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 20 – заклепка 4х12 Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 1 Деталі замка не повинні мати тріщин, задирок та гострих крайок. 2 Робота цугальти, а також пересування ригеля повинні бути м’якими, плавними, без перекосів та заїдань, але без слабини. 3 Кришка та основа замка повинні бути щільно пригнані до стійок та корпусу. Допускається зазор не більше 0,25 мм. 4 Всі деталі, крім корпусу, до складання повинні бути оцинковані. 5 Всі поверхні, що труться, повинні бути змащені технічним вазеліном. 6 Замок кріпиться до дверей гвинтами М5х18 – 2 шт. Рисунок 1 Гарантійні зобов’язання Гарантійний строк експлуатування повинен становити не менше 24 місяців від дати введення в експлуатування. Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу. Умови зберігання Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування Відповідно до нормативного документу виробника. 7861609 Замок для засувних дверей з защіпками (кресл. №9132-Н) або еквівалент. Сфера застосування Призначений для зачинення дверей пасажирських вагонів. Встановлюється на дверях службового відділення м’якого вагону. Технічні вимоги Ескіз та габаритні розміри наведено на рисунку 1. Основні параметри наведені в таблиці 1. Таблиця1 Назва параметра Значення Матеріал: 1 – основа Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 2 – кришка Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 3 – штульф Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 4 – стійка верхня Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 5 – стійка нижня Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 6 – ригель Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 7 – цугальта Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 8 – планка Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 9 – пружина цугальти Сталь 70 ДСТУ 7809:2015 10 – засувка Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 11 – вісь засувки Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 12 – вісь цугальти Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 13 – колок ригеля Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 14 – штифт настановний Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 15 – заклепка 3х12 Сталь Ст2 ДСТУ 2651:2005 16 – заклепка 4х16 Сталь Ст2 ДСТУ 2651:2005 17 – гвинт М5х10 Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 1 Деталі замка не повинні мати тріщин, задирок та гострих крайок. 2 Робота цугальти, а також пересування ригеля повинні бути м’якими, плавними, без перекосів та заїдань, але без слабини. 3 Ригель при відчиненому замку не повинен виступати за лицьову поверхню штульфа та не повинен бути утопленим в штульф більше ніж на 0,5 мм. 4 Кришка та основа замка повинні бути щільно пригнані до стійок та штульфа. Допускається зазор не більше 0,25 мм. 5 Після складання замка корпус замка нікелювати. Штульф та защіпку замка хромувати. 6 Допускається замість нікелювання всі деталі, крім штульфа, цинкувати. 7 Всі поверхні, що труться, повинні бути змащені технічним вазеліном або приладовою оливою МВП ГОСТ 1805-76. 8 Замок кріпиться до дверей гвинтами М5х10 – 2 шт. 9 4 отвори Ø6 в основі 1 свердлити спільно з стійками 4 і 5. Вид на замок без кришки Рисунок 1 Гарантійні зобов’язання Гарантійний строк експлуатування повинен становити не менше 24 місяців від дати введення в експлуатування. Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу. Умови зберігання Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування Відповідно до нормативного документу виробника. 7861698 Ручки стулчастих дверей (кресл. №У 15-27-1) або еквівалент. Сфера застосування: є елементом меблевої фурнітури пасажирського вагону. Технічні вимоги Матеріал виготовлення втулки: Ст3 ДСТУ 2651:2005; Матеріал виготовлення ручки: не гірше АК9М2 ДСТУ 2839-94; Вага втулки (довідково) - 0,14 кг; Вага ручки (довідково) - 0,172 кг. Ескіз ручки наведено на рисунку 1. Рисунок 1 Гарантійні зобов’язання Гарантійний строк експлуатування повинен становити не менше 24 місяців від дати введення в експлуатування. Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу. Умови зберігання Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування Відповідно до нормативного документу виробника. 7861703 Ручки стулчастих дверей (кресл. №У 15-27-2) або еквівалент. Сфера застосування: є елементом меблевої фурнітури пасажирського вагону. Технічні вимоги Матеріал виготовлення втулки: Ст3 ДСТУ 2651:2005; Матеріал виготовлення ручки: не гірше АК9М2 ДСТУ 2839-94; Вага втулки (довідково) - 0,15 кг; Вага ручки (довідково) - 0,152 кг; Ескіз ручки стулчастих дверей наведено на рисунку 1. Рисунок 1 Гарантійні зобов’язання Гарантійний строк експлуатування повинен становити не менше 24 місяців від дати введення в експлуатування. Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу. Умови зберігання Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування Відповідно до нормативного документу виробника. 7861719 Ручки рухомих дверей (кресл. №У 15-40-2) або еквівалент. Сфера застосування: ручки рухомих дверей застосовується для відкривання та закривання дверей у пасажирському вагоні Технічні вимоги Вага (довідково) – 0,33 кг; Матеріал виготовлення: не гірше АК9М2 ДСТУ 2839-94 Ескіз ручки рухомих дверей наведено на рисунку 1 Рисунок 1 Гарантійні зобов’язання Гарантійний строк експлуатування повинен становити не менше 24 місяців від дати введення в експлуатування. Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу. Умови зберігання Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування Відповідно до нормативного документу виробника. 7861724 Ручка засувних дверей (кресл. №У 15-40-5) або еквівалент. Сфера застосування: ручка засувних дверей застосовується для відкривання та закривання дверей купе пасажирського вагону. Технічні вимоги: Вага (довідково) -0,245 кг; Ручку відливати з втулкою; Матеріал виготовлення втулки: Ст3 ДСТУ 2651:2005; Матеріал виготовлення ручки: не гірше АК9М2 ДСТУ 2839-94 Гарантійні зобов’язання Гарантійний строк експлуатування повинен становити не менше 24 місяців від дати введення в експлуатування. Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу. Умови зберігання Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування Відповідно до нормативного документу виробника. 7861750Баранчик замка (кресл. №У 15-27-3-1) або еквівалент Сфера застосування: Призначений для запирання замка вагона зсередини. Встановлений в замок зсередини вагона. Технічні вимоги Ескіз та габаритні розміри наведено на рисунку 1. Основні параметри наведені в таблиці 1. Таблиця1 Назва параметра Значення Матеріал: 1 – вісь баранчика Сталь Ст3 ДСТУ 2651:2005 2 – баранчик Алюміній марки не гірше АК9М2 ДСТУ 2839-94 Рисунок 1 1 З’єднання баранчика з віссю виконується при литті баранчика, дотримуючись співвісності. 2 Баранчик замка кріпиться в замку вагону штифтом Ø3 мм. Гарантійні зобов’язання Гарантійний строк експлуатування повинен становити не менше 24 місяців від дати введення в експлуатування. Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу. Умови зберігання Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування Відповідно до нормативного документу виробника. 7861939 Личинка (кресл. №У-15-27-02) або еквівалент Сфера застосування: Внутрішня личинка подвійного замка дверей тамбурних. Призначається для монтажу на дверях вхідних тамбурних пасажирських вагонів із тамбуру вагона. Технічні вимоги Ескіз та габаритні розміри наведено на рисунку 1. Матеріал: Алюміній марки не гірше АК9М2 ДСТУ 2839-94. Рисунок 1 1 Поверхні, помічені ‒‒‒ ∙ ‒‒‒ ∙ ‒‒‒, полірувати. 2 Гострі кути та кромка повинні бути притуплені, задирки зачищені. 3 Невказані на кресленні радіуси виконувати R2. 4 Личинка кріпиться до дверей гвинтами М5х18 із потайною головкою – 4 шт. Гарантійні зобов’язання Гарантійний строк експлуатування повинен становити не менше 24 місяців від дати введення в експлуатування. Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу. Умови зберігання Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування Відповідно до нормативного документу виробника. 7862879 Кран триходовий кип’ятильника безперервної дії (кресл. №3-15-32сб) або еквівалент Сфера застосування: Кран триходовий кип’ятильника безперервної дії є складовою частиною кип’ятильника пасажирського вагону. Триходовий кран безперервної дії призначений для наповнення із системи водопостачання через фільтр відстійника сирою водою до кип’ятильника. Технічні вимоги 1. Кран шаровий G½’ ; 2. Корпус; 3. Фланець; 4. Кронштейн; 5. Вушко кріпильне; 6. Різьба; 7. Різьба; 8. Гайка прижимна; 9. Труба подачі; 10. Кутник; 11. Контргайка. Вага (довідково) – 1,13 кг. Розмір L дорівнює 137±3 мм. Матеріал виготовлення: сталь нержавіюча X5CrNi18-10 ДСТУ 10088-2:2010 Ескіз крану наведено на рисунку 1. Рисунок 1 Гарантійні зобов’язання: Гарантійний термін зберігання не менше 1 року. від дати отримання кінцевим споживачем. Гарантійний термін експлуатації не менше 2 роки від дати введення в експлуатацію. Умови зберігання:Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування: Відповідно до нормативного документу виробника. Додаток 5 до тендерної документації: Форма «Цінова пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (узагальнена назва предмета закупівлі) Вивчивши тендерну документацію (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії та інші вимоги замовника), ми, _________________________________________ (назва Учасника процедури закупівлі), уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції за такими цінами: № з / п Код ЄЗС ДК Код УКТЗЕД Найменування товару Рік/дата*¹ виготовлення, виробник та країна походження Умовний номер виробника*² Технічні, якісні характеристики товару та/або посиланняна нормативно-технічну документацію (креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У тощо)*3 Гарантійний строк експлуатації (місяці)*1 Гарантійний строк зберігання або гарантійний строк придатності, (місяці/дні)*1 Документи, що підтверджують якість та відповідність товару Од. виміру Кіль-кість Ціна за одиницю, без ПДВ, грн Ціна за одиницю, з ПДВ, грн*4 Сума, без ПДВ, грн 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 1 Всього без ПДВ ПДВ ___ %*4 Разом з ПДВ*4 *¹ заповнюється залежно від предмета закупівлі *² тільки для товару, щодо виробника, якого умовами тендерної документації передбачено обов’язкову наявність умовного номеру *3заповнюється учасником залежно від предмета закупівлі *4застосовується, якщо учасник є платником ПДВ відповідно до Податкового кодексу України 1. До визначення нашої компанії переможцем Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша компанія буде визначена переможцем, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором. 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Цією пропозицією ми погоджуємося з умовами проекту договору про закупівлю, викладеним в Додатку 7 до тендерної документації. 3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені в прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 4. Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу намір укласти договір, але не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. 5. Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, беремо на себе зобов’язання у строк, що не перевищує 4 (чотири) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47Особливостей відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. __________________________________ _____________________ (посада уповноваженої особи Учасника) (ініціали, прізвище) «___» ___________ 20___ р. ……………………………………………………………………………………………………………… УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Порядковий номер найменування товару в ціновій пропозиції повинен відповідати порядковому номеру найменування товару в технічній специфікації, наведеній в Додатку 1 до тендерної документації. У ціновій пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю товару, який пропонується та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції згідно з цим Додатком до тендерної документації. Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (до сотих). Цінова пропозиція за результатом проведеного електронного аукціону (у разі проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону)не повинна містити арифметичних помилок, зокрема, не допускається розходжень між ціною за одиницю та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції: У колонці 4 зазначається повне найменування товару (назва, тип, вид тощо) відповідно до нормативно-технічної документації. У колонці 5 зазначається рік/дата* виготовлення товару або рік/дата*, не раніше якого(якої) виготовлений товар. У будь-якому випадку товар повинен бути виготовлений не раніше року оголошення цієї процедури закупівлі (якщо інша дата не зазначена у Додатку 1 до тендерної документації), а гарантійний строк зберігання товару повинен бути дотриманий на момент його поставки. * обирається залежно від предмета закупівлі Якщо в колонці 5 кілька виробників, вказуються їх назви та присвоюються порядкові номери, ці номери застосовуються в наступних колонках (наприклад для зазначення в колонці 7 технічних характеристик щодо конкретного виробника). Зазначається країна походження товару. У колонці 7 вказуються технічні, якісні характеристики товару та/або позначення (номери та індекси) нормативно-технічної документації (стандартів, технічних умов, креслень тощо) за якими виготовляється товар. У разі якщо технічними вимогами не визначено гарантійні строки: у колонці 8 вказується гарантійний строк експлуатації товару, який обчислюється від дня введення товару в експлуатацію; у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару, але не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). Гарантійні строки експлуатації та зберігання товару не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар. У разі якщо стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якими виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати: у колонці 8 вказується гарантійний строк експлуатації товару не менше 2 років від дня отримання товару кінцевим споживачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України); у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). У разі якщо технічними вимогами визначено гарантійні строки: у колонці 8 вказується гарантійний строк експлуатації товару відповідно до вимог цієї тендерної документації; у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару відповідно до вимог цієї тендерної документації. Гарантійні строки експлуатації та зберігання не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар. У разі якщо технічними вимогами не визначено гарантійних строків на товар, який за своїм призначенням відноситься до категорії одноразового використання (зварювальні електроди, цемент, паливо, миючі засоби, тощо), для якого гарантійні строки експлуатації не передбачаються: у колонці 8 гарантійний строк експлуатації рекомендовано заповнювати «х» або «-»; у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару не менше 1 року з дня її отримання кінцевим споживачем до моменту введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). Гарантійні строки зберігання товару не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар. У разі якщо стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати: у колонці 8 гарантійні строки експлуатації рекомендовано заповнювати «х» або «-»; у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). У разі якщо технічними вимогами визначено гарантійні строки на товар, який за своїм призначенням відноситься до категорії одноразового використання (зварювальні електроди, цемент, паливо, миючі засоби тощо), для якого гарантійні строки експлуатації не передбачаються: у колонці 8 гарантійні строки експлуатації рекомендовано заповнювати «х» або «-»; у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару відповідно до вимог цієї тендерної документації. Гарантійні строки зберігання не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар. У колонці 10 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. Перелічені документи повинні відповідати документам, що вимагаються Додатком 1 до тендерної документації. !!!УВАГА!!!Ціна за одиницю продукції не повинна перевищувати ціну попозиційно відповідно до таблиці, наведеної нижче. Найменування продукції (або еквівалент) Од. виміру Кількість, од Очікувана ціна закупівлі, грн. без ПДВ за од. Замок накладний під ручку правий шт 72 2 990,00 Замок накладний під ручку лівий шт 72 2 990,00 Замок для засувних дверей з защіпками шт 150 1 732,00 Ручки створчатих дверей шт 227 420,00 Ручки створчатих дверей шт 266 420,00 Ручки рухомих дверей шт 327 266,00 Ручка засувних дверей шт 450 266,00 Баранчик замка шт 110 194,08 Личинки шт 164 244,20 Кран триходовой кип`ятильника непреривної дії шт 328 3 050,00 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення та привести у відповідність вимогам тендерної документації замовника Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Сніжана ТКАЧЕНКО

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-08-24, 10:31:22

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 165 896,30 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено21-06-2024, 15:57:46
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено01-07-2024, 16:04:27
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-07-2024, 14:12:42
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-06-2024, 15:56:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-06-2024, 15:56:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-06-2024, 15:56:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-06-2024, 15:56:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-06-2024, 15:56:38
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-07-2024, 16:00:41
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-07-2024, 16:00:41
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-07-2024, 14:12:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-07-2024, 14:12:15
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Замки, ручки, баранчики, крани
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору про закупівлю і обов’язково повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21Особливостей.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Замки, ручки, баранчики, крани
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. 64 974,00 грн (шістдесят чотири тисячі дев’ятсот сімдесят чотири гривні 00 копійок) Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-06-2024, 15:56:38
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ