Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 260 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Послуга" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
ЄДРПОУ: | 36979569 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Свириденко Катерина Олександрівна |
Телефон: | +380668441712 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,місто, вул. Білецького - Носенка, 7, м. Прилуки |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Необхідно надати декларацію постачальника на відповідність шин 175-70 R13 (зимових та літніх), що було б підтвердженням якості та комплектності товару згідно Додатку 3 до тендерної документації . 2. Потрібно надати уточнену довідку в довільній формі, в якій була б зазначена інформація про конкретні величини, розміри, торгову марку та/або модель (за наявності) товару, найменування виробника товару, країну виробництва та РІК ВИГОТОВЛЕННЯ запропонованого товару згідно Додатку 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.