Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 542 732,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 713,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Міськсвітло" Кропивницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03347135 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Охотніков Олександр Олександрович |
| Телефон: | 380993232225 |
| E-mail: | misksvitlo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25030, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул. Ю. Бутусова, буд. 20 |
7 |
ПРОТОКОЛ №58 уповноваженої особи Комунальне підприємство «Міськсвітло» Кропивницької міської ради 26.07.2024р. м. Кропивницький Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ ДОРСИСТЕМС (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі - 34990000-3 «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-06-17-003514-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасником у складі пропозиції надано документи (зокрема, але не виключно: цінова пропозиція, згода з проектом договору, згоду з технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі), що містять ідентифікатор закупівлі відмінної від поточної. Виходячи з цього відсутня можливість встановити, чи має надана Учасником інформація відношення до даної закупівлі, та відсутня можливість розглядати його цінову пропозицію та згоди з проектом договору та технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у контексті даної закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-06-17-003514-a. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі має надати: документи (у тому числі, цінову пропозицію, згоду з проектом договору, згоду з технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі), що містять коректний ідентифікатор закупівлі. 2. Учасником у складі пропозиції надано документ Тендерна пропозиція від 24.06.2024р. вих. № 2406/24-1, що містить недостовірну інформацію щодо розміру ПДВ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі має надати - документ Тендерна пропозиція у відповідності до вимог Додатку № 1 до тендерної документації, що містить достовірну інформацію щодо розміру ПДВ. 3. Відповідно до пп.1.2.2. п.1 Додатку № 3 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, що подана учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до пп. 1.1. Таблиці 1 Додатку № 3 до тендерної документації (далі – Довідка) учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати: документ(и), що підтверджує(ють) факт виконання договору(ів), на який(і) є посилання у Довідці, а саме: - або відгук(и) від контрагента(ів) за договором(ами), вказаним(и) в Довідці із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, інформації про добросовісне виконання постачальником/виконавцем/підрядником своїх зобов’язань, відсутність претензій до постачальника//виконавця/підрядника протягом виконання договору; - або підписаний(і) обома сторонами документ(и), який(і) підтверджує(ють) виконання договору(ів). Документальне підтвердження інформації надається щодо кожного такого договору та повинно відповідати визначеним вище вимогам. Учасником у довідці зазначена інформація про Договір від 10.11.2023р. № 192-23, в той же час не надано вищезазначених документів, у відповідності до пп. 1.2.2. п.1 Додатку № 3 до тендерної документації Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 1.2.2. п.1 Додатку № 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі має надати: документ(и), що підтверджує(ють) факт виконання договору(ів), на який(і) є посилання у Довідці, а саме: - або відгук(и) від контрагента(ів) за договором(ами), вказаним(и) в Довідці із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, інформації про добросовісне виконання постачальником/виконавцем/підрядником своїх зобов’язань, відсутність претензій до постачальника//виконавця/підрядника протягом виконання договору; - або підписаний(і) обома сторонами документ(и), який(і) підтверджує(ють) виконання договору(ів) до Договору від 10.11.2023р. № 192-23. 4. Відповідно до пп. 10 п. 1 розділу 3 тендерної документації, у разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення/листи-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів та/або копію/ії відповідного роз'яснення/нь державних органів. Учасником не надано відповідного роз’яснення. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 10 п. 1 розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі має надати: лист-роз’яснення/листи-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів та/або копію/ії відповідного роз'яснення/нь державних органів, щодо документів, які учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.