Закупівлю оголошено - 17-06-2024, 11:20. Дата останніх змін - 10-07-2024, 12:05

Причеп тракторний самоскидний

Закупівля: UA-2024-06-17-003333-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-06-17-003854-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-06-2024, 11:20
по 27-06-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-06-2024, 11:20
по 30-06-2024, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 01-07-2024, 13:29
по 01-07-2024, 13:52

Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2024, 00:00

Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок місцевого бюджету Місцезнаходження замовника - 48630, Україна, Чортківський р-н, Тернопільська обл., селище міського типу Товсте, вулиця Українська, будинок, 84 Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.4 ст.2 Закону). Уточнюючий код - ДК 021:2015: 34223370-0 — Причепи-самоскиди

Відкриті торги з особливостями
Статус:Пропозиції розглянуто
Бюджет:325 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 625,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КП Товстеблагоустрій
ЄДРПОУ:41861965 Досьє YouControl
Контактна особа:Мочернюк Іван Васильович
Телефон:+380355435248
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
48630, Україна, Тернопільська область,Товсте, Українська 84
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Причеп тракторний самоскидний
325 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 01-07-2024, 13:29
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Причеп тракторний самоскидний

1
одиниця
48630 Україна Тернопільська область Чортківський р-н селище міського типу Товсте, вулиця Українська, будинок, 84
по 31-12-2024
34223370-0
Причепи-самоскиди


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТЕХНОМАСА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Чернівецька область, с. Вікно, вул. Головна, буд. 113Б, 59433, ІГОР ШРАМКО
Остаточна пропозиція:
324 960,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
324 960,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-07-2024, 12:05
Період подачі оскарження:
по 16-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-07-24, 11:32:42
24

Протокол № 16 уповноваженої особи КП «ТОВ¬СТЕ¬БЛА¬ГО¬УСТРІЙ» щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції 09.07.2024 року смт. Товсте Уповноважена особа - Мочернюк Іван Васильович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей те-ндерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причеп тракторний самоскидний)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" код 33157574 • ТОВ "ТЕХНОМАСА" код 40807907 Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" код 33157574. Рішенням №15 від 08 липня 2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" код 33157574 щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причеп тракторний самоскидний)» на підставі абзацу 5 пп. 1 п. 44 «Особливостей» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а також абз 5 пп. 2 п. 44 «Особливостей» тендерна пропозиція «не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону». Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція ТОВ "ТЕХНОМАСА" код 40807907. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕХНОМАСА" код 40807907 в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причеп тракторний самоскидний)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендер-ною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закін-чення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідпо-відностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупі-влі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розу-міється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які нада-ються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета заку-півлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропо-нованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 5.2.5 частини 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на виконання частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I. На виконання частини четвертої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Учасники в складі тендерної документації надають гарантійний лист про те, що запропонований товар відповідає вимогам щодо класу енергетичної ефективності або індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або стандартам у сфері екологічного маркування типу I. Проте, учасником не надано гарантійного листа про те, що запропонований товар відповідає вимогам щодо класу енергетичної ефективності або індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або стандартам у сфері екологічного маркування типу I, що не відповідає пункту 5.2.5 частини 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 3.6.10. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно абз. 3, 4, ст. 13-1 Постанови КМ України №861 від 02.08.2022 року (зі змінами) - Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). На вказану вимогу тендерної документації надано сертифікат затвердження типу одиночного зразка транспортного засобу без документів що додаються до сертифіката, що не відповідає пункту 3.6.10. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати гарантійний лист про те, що запропонований товар відповідає вимогам щодо класу енергетичної ефективності або індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або стандартам у сфері екологічного маркування типу I. 2. Надати сертифікат затвердження типу одиночного зразка транспортного засобу з документами що додаються до сертифіката. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невід-повідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Мочернюк Іван Васильович

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-07-24, 11:32:42
Договір
Договір поки що не опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-17-003333-a-a1
324 960,00 UAH
Ціна договору
324 960,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Оріхівський район, місто Оріхів, ВУЛ. ОВЧАРЕНКА, будинок 38, 70500, Павло Коломоєць
Остаточна пропозиція:
300 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
300 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 14-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-07-24, 14:03:48
24

Протокол №14 уповноваженої особи КП «ТОВ¬СТЕ¬БЛА¬ГО¬УСТРІЙ» щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції 03.07.2024 року смт. Товсте Уповноважена особа - Мочернюк Іван Васильович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей те-ндерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причеп тракторний самоскидний)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" код 33157574 • ТОВ "ТЕХНОМАСА" код 40807907 Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" код 33157574. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" код 33157574 в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причеп тракторний самоскидний)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендер-ною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закін-чення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідпо-відностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупі-влі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розу-міється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які нада-ються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета заку-півлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропо-нованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 5.2.5 частини 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на виконання частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I. На виконання частини четвертої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Учасники в складі тендерної документації надають гарантійний лист про те, що запропонований товар відповідає вимогам щодо класу енергетичної ефективності або індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або стандартам у сфері екологічного маркування типу I. Проте, учасником не надано гарантійного листа про те, що запропонований товар відповідає вимогам щодо класу енергетичної ефективності або індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або стандартам у сфері екологічного маркування типу I, що не відповідає пункту 5.2.5 частини 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 3.5.2 частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних договорів (договору), переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконано в 2022 - 2024 роках, разом із оригіналами або завіреними копіями договорів (не менше 1-го) без додатків та додаткових угод, що вказані в довідці та документами, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні або акт прийнмання-передачі, тощо). Проте, учасником не надано вищевказаних документів, що не відповідає пункту 3.5.2 частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3. Відповідно до пункту 3.6.8 частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасникам процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - інформацію у формі довідки де повинні бути відображені відомості що ступінь локалізації товару який є предметом закупівлі становить не меншим 20% у 2024 році, із зазначенням інформації про вид та марку товару, що оприлюднені на веб-сайті https://prozorro.gov.ua, або - копію сертифікату про походження товару, у випадку якщо товар відноситься до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Проте, учасником надано довідку з посиланням на веб-сайті https://prozorro.gov.ua в якій не відображено відомості про ступінь локалізації товару який є предметом закупівлі становить, що не відповідає пункту 3.6.8 частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 4. Відповідно до пункту 3.6.10. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно абз. 3, 4, ст. 13-1 Постанови КМ України №861 від 02.08.2022 року (зі змінами) - Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). На вказану вимогу тендерної документації надано сертифікат затвердження типу без документів що додаються до сертифіката, що не відповідає пункту 3.6.10. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 5. Згідно Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі «код ДК 021:2015: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причеп тракторний самоскидний)») сервісний центр для проходження обслуговування техніки (гарантійного та після гарантійного) повинен знаходитись на території Тернопільської області, про що надається гарантійний лист. Проте, учасником не надано гарантійного листа про наявність сервісного центру для проходження обслуговування техніки (гарантійного та після гарантійного) на території Тернопільської області, що не відповідає Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі «код ДК 021:2015: 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причеп тракторний самоскидний)»). 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати гарантійний лист про те, що запропонований товар відповідає вимогам щодо класу енергетичної ефективності або індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або стандартам у сфері екологічного маркування типу I. 2. Надати довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічних договорів (договору), переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконано в 2022 - 2024 роках, разом із оригіналами або завіреними копіями договорів (не менше 1-го) без додатків та додаткових угод, що вказані в довідці та документами, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні або акт прийнмання-передачі, тощо). 3. Надати інформацію у формі довідки де повинні бути відображені відомості що ступінь локалізації товару який є предметом закупівлі становить не меншим 20% у 2024 році, із зазначенням інформації про вид та марку товару, що оприлюднені на веб-сайті https://prozorro.gov.ua, або - копію сертифікату про походження товару, у випадку якщо товар відноситься до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. 4. Надати сертифікат затвердження типу з документами що додаються до сертифіката. 5. Надати гарантійний лист про наявність сервісного центру для проходження обслуговування техніки (гарантійного та після гарантійного) на території Тернопільської області. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невід-повідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Мочернюк Іван Васильович

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-07-24, 14:03:48

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
300 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
300 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТЕХНОМАСА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
324 960,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
324 960,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-06-2024, 15:16:30
Експортовано:25-06-2024, 15:16:30
Експортовано:17-06-2024, 11:20:30
Експортовано:25-06-2024, 15:16:30
Експортовано:17-06-2024, 11:20:30
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-06-2024, 15:16:30
Експортовано:17-06-2024, 11:20:30
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-06-2024, 15:16:30
Експортовано:17-06-2024, 11:20:30
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-06-2024, 15:26:21
Видалено17-06-2024, 11:26:17
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 17-06-2024, 11:20:28
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ