Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 209 002,99 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 090,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центральне управління справами Міністерства оборони України |
| ЄДРПОУ: | 24978319 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хитрий Максим Григорович |
| Телефон: | +380444544284 |
| E-mail: | repair.org.dept@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03168, Україна, Київська область,Київ, проспект Повітрофлотський 6 |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації: «1.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для поставки товарів визначених у технічних вимогах.(наявність транспортних засобів які в змозі виконати доставку матеріальних засобів, або договір оренди ТЗ на строк дії договору). - Доставка товару здійснюється особисто представником Учасника транспортними засобами які визначенні в довідці про наявність матеріально технічної бази. - Довідка про наявність складського приміщення, та документами щодо права власності або договір оренди дійсним на строк дії договору.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідки щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для поставки товарів визначених у технічних вимогах.(наявність транспортних засобів які в змозі виконати доставку матеріальних засобів, або договір оренди ТЗ на строк дії договору); Доставка товару здійснюється особисто представником Учасника транспортними засобами які визначенні в довідці про наявність матеріально технічної бази; Довідка про наявність складського приміщення, та документами щодо права власності або договір оренди дійсним на строк дії договору. 2. Відповідно до п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації: «2.1.Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо визначення відповідності запчастин - визначити працівника якій буде здійснювати доставку товару, проводити рекламацію матеріальних засобів, проводити договірну роботу з зазначенням контактних даних на отримання заявок щодо поставки автомобільних запчастин.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідки, в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо визначення відповідності запчастин; визначити працівника якій буде здійснювати доставку товару, проводити рекламацію матеріальних засобів, проводити договірну роботу з зазначенням контактних даних на отримання заявок щодо поставки автомобільних запчастин. 3. Відповідно до п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до Тендерної документації: «3.1. Довідка в довільнійформі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметомзакупівлі договору (договорів) за 2023 та/або 2024 роки (не менше одного договору). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - Надати лист відгук про повне та якісне виконання договору. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідки щодо виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Хоча Учасник надав копії такого договору, а також лист-відгук про повне та якісне його виконання, однак не за 2023 та/або 2024 роки, а за 2019. 4. Відповідно до п. 4 «Наявність фінансової спроможності» Додатку 1 до Тендерної документації: «4.1. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано інформацію лише частково. Згідно відповідної вимоги Тендерної документації періодом для складання фінансової звітності є календарний рік, проте Учасник надав документи лише за період січень – березень 2023 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що вимагаються Тендерною документацією та відсутність яких зафіксована у даному рішенні
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до Тендерної документації: «3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2023 та/або 2024 роки (не менше одного договору). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - Надати лист відгук про повне та якісне виконання договору. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідки щодо виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, копії такого договору, а також лист-відгук про повне та якісне його виконання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку щодо виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, копії такого договору, а також лист-відгук про повне та якісне його виконання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.