Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 322 500,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 51 612,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 309 675,00 UAH |
Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
Сайт: | http://uz.gov.ua |
Контактна особа: | Жешко Світлана Степанівна |
Телефон: | +380444650895 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі: ЦЗВ-24Т_185_ВО: Башмакоскидачі (34940000-8 – Залізничне обладнання) за оголошенням № UA-2024-06-11-011917-a в тендерній пропозиції учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДНІПРОВСЬКИЙ СТРІЛОЧНИЙ ЗАВОД»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів, в якій вказав 2 договори, проте на підтвердження їх виконання не надав повну інформацію (на весь обсяг який вказано в специфікаціях до договорів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1.Відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації, учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). До договору учасник повинен надати документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.Учасник до довідки про досвід виконання аналогічних договорів повинен надати видаткові накладні/акти приймання передачі товару на всю суму договору, та/або звіт про виконання договору, та/або лист відгук від контрагента з інформацією про виконання договору. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа Олена ЧАЙКОВСЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.