Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 740 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05500871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хомич Анна Сергіївна |
| Телефон: | 380672103913 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,Ковель, Волинська обл. м. Ковель. вул. Геологів 2 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 1.1.3 п. 1 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації, учасник повинен надати документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, зокрема - позитивний лист-відгук від контрагента. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи: 1. Позитивний лист-відгук від контрагента. 3) З оглядом на вищевказане, оскільки невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо та з метою недискримінації учасників, рівного ставлення до них - надається перелік інформації та/або документів, що повинен надати учасник у строк визначений Особливостями для усунення виявлених невідповідностей: 1. Позитивний лист-відгук від контрагента.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.