Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2024, 00:00
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 60 245 730,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 301 228,65 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 301 228,65 UAH |
Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
Сайт: | http://uz.gov.ua |
Контактна особа: | Жешко Світлана Степанівна |
Телефон: | +380444650895 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі: ЦЗВ-24Т_177_ВО: Підкладки роздільного скріплення для залізничної колії (34940000-8 – Залізничне обладнання) за оголошенням № UA-2024-06-03-007440-a в тендерній пропозиції учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДНІПРОВСЬКИЙ СТРІЛОЧНИЙ ЗАВОД»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник надав заповнену цінову пропозицію, проте в колонці № 9 зазначив гарантійні строки зберігання продукції інші ніж вимагалось Додатком А тендерної документації та передбачено його НТД у відповідності до якої виготовляється продукція. 1.2. Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів, в якій вказав 2 договори, проте до довідки надав лише 1 договір і на підтвердження його виконання не надав повну інформацію (на весь обсяг який вказано в специфікації до договору). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Відповідно до інструкції (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції Додатку 5 до Тендерної документації, у разі якщо технічними вимогами визначено гарантійні строки учасник повинен у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару відповідно до вимог цієї тендерної документації. Гарантійні строки експлуатації та зберігання не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар, або виробником. 2.2. Відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Додатку 5 до Тендерної документації, учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). До договору учасник повинен надати документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати виправлену цінову пропозицію із зазначенням у колонці 9 гарантійних строків зберігання відповідно до НТД за яким виготовляється продукція. 3.2. Учасник до довідки про досвід виконання аналогічних договорів повинен надати видаткові накладні/акти приймання передачі товару на всю суму договору, та/або звіт про виконання договору, та/або лист відгук від контрагента з інформацією про виконання договору. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа Світлана ЖЕШКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.