Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 261 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 21 306,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 120 000,00 UAH |
Замовник: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
ЄДРПОУ: | 03362123 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пиріг Юлія |
Телефон: | 380442723536 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
3 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» (код ЄДРПОУ 32670703) (далі – учасник) процедури закупівлі «Сміттєвоз СБМ-402/2 на базі шасі JACN120 (бокове завантаження) або еквівалент» (код ДК 021:2015 код 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби), ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-31-007568-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 04.06.2024року, де у рядку 17 Таблиці відповідності на вимогу замовника щодо розміру шин 245/70R19,5 учасником зазначено характеристику запропонованого товару у рядку 17 - 245/70R22,5 без обґрунтування в чому полягає покращення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у вигляді Додатку 1 тендерної документації із заповненою таблицею відповідності. Пропонований учасником товар повинен відповідати вимогам встановленим замовником, тобто має такі самі (еквівалентні) або кращі технічні та якісні характеристики товару у порівнянні з передбаченими в тендерній документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.