Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 546,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 252,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК" |
| ЄДРПОУ: | 02220763 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Пляка |
| Телефон: | +380577253321 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61023, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Сумська, 81 |
1 |
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 р. 6 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Учасник надав довідку в якій не зазначено зразок підпису. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 р. 6 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 1 р. 3 гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» з наданням копії/й паспорту засновника/засновників; Учасник не надав копію паспортів засновника Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 р. 3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії/й паспорту засновника/засновників Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 1.1. Додатку 2 учасник повинен надати Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою І; Форма І «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» №№з/п Номер та дата укладення договору; предмет договору; код за ДК 021:2015 (за наявності) Назва, код згідно з ЄДРПОУ замовника/покупця, якому здійснювалось постачання товару Прізвище, ім`я, по батькові, номер телефону контактної особи замовника/ покупця Інформація про виконання учасником зобов'язань за договором 1 2 3 4 5 ____________________________________________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи Учасником надана довідка щодо виконання аналогічних договорів в якій зазначена інформація про продавця, а не про замовника/покупця, що не відповідає умовам Додатку 2 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.1. Додатку 2 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою І Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.п. 1.3 Додатку 2 Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору. Учасник надав лист відгук в якому зазначено не повністю предмет договору та не зазначено строк дії договору. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.п. 1.3 Додатку 2 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.