Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2024, 00:00
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 10 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 51 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 300 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
ЄДРПОУ: | 31722818 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Євтушенко Тетяна Іванівна |
Телефон: | 380633129254 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
7 |
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Банківська гарантія не відповідає вимогам Додатку 4 до Тендерної документації в частині дотримання вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, що затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі - Вимоги), а саме: - відсутня назва вебсайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», що не відповідає пп.8 п. 4 Вимог; - в інформації щодо тендерної документації невірно зазначена дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація (вказано лише дату протоколу уповноваженої особи щодо останніх змін до тендерної документації) та назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі , що не відповідає пп.9 п. 4 Вимог. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Усунути невідповідності у банківській гарантії та викласти її відповідно до вимог Додатку 4 до Тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.1. Видаткові накладні до аналогічного договору № 03/07/23-1441 від 03.07.2023р. не мають таких обов’язкових реквізитів: посади зі сторони Покупця осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) (ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), що не відповідає вимогам п. 2.1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.2. Видаткові накладні до аналогічного договору №455 від 21.11.2022р. не має таких обов’язкових реквізитів: посади та прізвища зі сторони Покупця осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) (ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), що не відповідає вимогам п. 2.1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3. У складі пропозиції відсутній діючий сертифікат Учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT) на Систему екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування, що не відповідає вимогам п. 5 частини 4 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.4. У складі пропозиції відсутній сканований договір про надання гарантії між Принципалом та Гарантом або сканована довідка Гаранта про те, що в даному договорі відсутні будь-які обмеження по виплаті тендерного забезпечення, окрім тих, що вказані в тексті гарантії, текст договору не суперечить гарантії та не призводить до втрати її дійсності чи чинності крім випадків вказаних в тексті гарантії (невідповідність вимогам п.4 Додатку 4 до Тендерної документації). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Усунути недоліки у видаткових накладних до аналогічного договору №03/07/23-1441 від 03.07.2023р. та/або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п. 2.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.2. Усунути недоліки у видаткових накладних до аналогічного договору №455 від 21.11.2022р. та/або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п. 2.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.3. Діючий сертифікат Учасника ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT) на Систему екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. 2.4. Сканований договір про надання гарантії між Принципалом та Гарантом або сканована довідка Гаранта про те, що в даному договорі відсутні будь-які обмеження по виплаті тендерного забезпечення, окрім тих, що вказані в тексті гарантії, текст договору не суперечить гарантії та не призводить до втрати її дійсності чи чинності крім випадків вказаних в тексті гарантії.
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.1. У довідці щодо наявності парку автотранспорту (власного, орендованого або по договору надання послуг, тощо) відсутня інформація щодо марки та вантажопідйомності такого транспорту, що не відповідає вимогам п. 1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.2. Видаткова накладна до аналогічного договору № 01022024-1/24 від 01.02.2024р. не має таких обов’язкових реквізитів: посади зі сторони Постачальника і посади та прізвища зі сторони Покупця осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) (ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), що не відповідає вимогам п. 2.1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3. Видаткова накладна до аналогічного договору №050224/1 від 05.02.2024р. не має таких обов’язкових реквізитів: посади та прізвища зі сторони Постачальника і посади та прізвища зі сторони Покупця осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) (ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), що не відповідає вимогам п. 2.2 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Довідка в довільній формі про наявність у Учасника транспорту (власного, орендованого або по договору надання послуг, тощо) для забезпечення вчасного постачання товару із зазначенням марки, вантажопідйомності та форми приналежності такого транспорту. 2.2. Усунути недоліки у видатковій накладній до аналогічного договору №01022024-1/24 від 01.02.2024р. та/або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п. 2.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.3. Усунути недоліки у видатковій накладній до аналогічного договору №050224/1 від 05.02.2024р. та/або надати інформацію (документи) відповідно до вимог п. 2.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.1. Учасником не підтверджено вимогу щодо надання аналогічного договору в кількості не менше 2-х (двох) на поставку солі технічної або солі для промислового перероблення або солі кам’яної або солі для посипання доріг тощо зі всіма додатками, вказаними в договорі. (невідповідність вимогам п. 2.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації). У складі пропозиції надано Договір поставки №210224 від 21.02.2024, який відповідає вимогам Замовника та Проект договору №166 від 03.04.2024р., який не містить інформації (інформації про уповноважену особу, реквізитів та підпису зі сторони Замовника), що сторони у належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, тобто чи укладено такий договір. 1.2. У складі пропозиції відсутній сканований договір про надання гарантії між Принципалом та Гарантом або сканована довідка Гаранта про те, що в даному договорі відсутні будь-які обмеження по виплаті тендерного забезпечення, окрім тих, що вказані в тексті гарантії, текст договору не суперечить гарантії та не призводить до втрати її дійсності чи чинності крім випадків вказаних в тексті гарантії (невідповідність вимогам п.4 Додатку 4 до Тендерної документації). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Аналогічний договір в кількості не менше 1-го (одного) на поставку солі технічної або солі для промислового перероблення або солі кам’яної або солі для посипання доріг тощо зі всіма додатками, вказаними в договорі, та/або надати інформацію та документи відповідно до вимог п. 2.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації 2.2. Сканований договір про надання гарантії між Принципалом та Гарантом або сканована довідка Гаранта про те, що в даному договорі відсутні будь-які обмеження по виплаті тендерного забезпечення, окрім тих, що вказані в тексті гарантії, текст договору не суперечить гарантії та не призводить до втрати її дійсності чи чинності крім випадків вказаних в тексті гарантії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.