Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 362 360,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 80 435,40 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 04052169 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галіч Ірина |
Телефон: | 0564920308 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
3 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог тендерної документації: якщо учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається замовником, додатково у складі пропозиції необхідно надати таблицю за встановленою формою. Згідно із цією формою учасник повинен надати точну назву та КОНКРЕТНІ основні технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником. Порівняльну таблицю Учасником відображено в Додатку 1. Замовник звертається з вимогою щодо уточнення - зазначення КОНКРЕТНИХ ПОКАЗНИКІВ в пункті 22 наданої порівняльної таблиці. Учаснику необхідно усунути невідповідність у встановлений законодавством термін.
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог тендерної документації: 1. якщо учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається замовником, додатково у складі пропозиції необхідно надати таблицю за встановленою формою. Згідно із цією формою учасник повинен надати точну назву та КОНКРЕТНІ основні технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником. Таким чином, Замовник звертається з вимогою щодо уточнення - зазначення КОНКРЕТНИХ ПОКАЗНИКІВ в пунктах 19 та 22 наданої порівняльної таблиці. 2. учасник повинен надати гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог саме ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ. Учаснику необхідно усунути невідповідність у встановлений законодавством термін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.