Період оскарження умов закупівлі - по 15-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 136 459,20 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 682,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Онацький Едуард Федорович |
| Телефон: | 380931049649 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРДЕНЗ УКРАЇНА" виявлено, що: - в наданій довідці ТОВ «Арденз Україна» про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за період останніх 2-х років з інформацією щодо виконання аналогічних договорів поставки втулки металокерамічної зазначена інформація щодо суми договору без ПДВ (грн) не співпадає з сумами зазначеними в договорах № 1/СВРЗ-03-22-23-106/Ю від 07.12.2023р., № ПВРЗ(ВМТПЗ-252/2023-ЮВ) від 21.112023р.; - відсутні документи, що підтверджують виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: первинні документи, що підтверджують факт здійснення господарських операцій та/або лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) до наданих у складі тендерної пропозиції договорів: №1/СВРЗ-03-22-22-21/Ю від 14.11.2022р.; №1/СВРЗ-03-22-23-106/Ю від 07.12.2023р., №ПВРЗ (ВМТПЗ-184/2022-ЮВ) від 23.11.2022р.; №ПВРЗ (ВМТПЗ-252/2023-ЮВ) від 21.11.2023р. Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі має право виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Учасник повинен надати: - приведену у відповідність довідку про досвід виконання аналогічних договорів згідно наданих у складі тендерної пропозиції аналогічних договорів, а також документи, що підтверджують виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: первинні документи, що підтверджують факт здійснення господарських операцій та/або лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) до наданих у складі тендерної пропозиції договорів: №1/СВРЗ-03-22-22-21/Ю від 14.11.2022р.; №1/СВРЗ-03-22-23-106/Ю від 07.12.2023р., №ПВРЗ (ВМТПЗ-184/2022-ЮВ) від 23.11.2022р.; №ПВРЗ (ВМТПЗ-252/2023-ЮВ) від 21.11.2023р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.