Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2024, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-03-22-009273-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0115_ВО) ДК 021: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Амортизатор гумометалевий до поглинальних апаратів Р-5П) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 650 948,00 грн без ПДВ (один мільйон шістсот п’ятдесят тисяч дев’ятсот сорок вісім гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.04.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 49 528,00 (сорок дев’ять тисяч п’ятсот двадцять вісім гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 650 948,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 16 509,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 49 528,00 UAH |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Веселовський Артем Володимирович |
Телефон: | 380443097514 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 11.04.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2024-03-22-009125-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ) ТОВ "ДТ МЕТАЛ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ДТ МЕТАЛ", а саме: 1) На вимогу п.п.2.3, п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію, яка не містить підпису та печатки (за наявності) власника кресленика. 2) На вимогу п.п.3.1, п.3«Наявністьдокументальнопідтвердженогодосвіду виконанняаналогічного(аналогічних) запредметом закупівлідоговору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), яка не містить інформації стосовно адреси контрагента. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1) п.п.2.3, п.2 Додатку 1 до тендерної документації: 2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачанняпродукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання. 2) п.п.3.1, п.3 «Наявність документальнопідтвердженогодосвіду виконанняаналогічного(аналогічних) запредметом закупівлідоговору (договорів)» Додатку 2до тендерної документації: 3.1. Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) постачання, а саме № п / п Назва контрагента Номер та предмет договору Терміни виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.