Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 60 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ганна Потічна |
Телефон: | +380983896631 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
4 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог, які зазначено у додатку №4 Тендерної документації на підтвердження п.3.3. 3.Організаційні вимоги Учасник повинен представити у складі пропозиції: - копію сертифікату відповідності на базове шасі автомобіля;. У складі тендерної пропозиції Учасник ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" надав сертифікат відповідності №UA.012.004623-23 від 02.10.2023р., проте Додаток сертифіката не чіткий і не можливо розібрати зазначені у ньому показники. Відповідно до вимог тендерної документації п.1 РОЗДІЛ III. Підготовка тендерної пропозиції «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів. Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними.» Враховуючи те, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, надання Учасником читабельної копії вже наданого документа, а саме Сертифіката відповідності №UA.012.004623-23 від 02.10.2023р. не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі. Тож, Учасник має надати розбірливу копію Сертифіката відповідності №UA.012.004623-23 від 02.10.2023р. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.