Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 795 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 975,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КЗ Муніципальний центр безпеки |
ЄДРПОУ: | 44055682 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Крук Юлія Іванівна |
Телефон: | +380674978909 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07442, Україна, Київська область,селище міського типу Велика Димерка, вул. Бобрицька, будинок 1 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, а саме - відсутність у складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачається тендерною документацією: 1. Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати: – скановану копію аналогічного договору за загальною назвою предмета закупівлі або коду ДК 021-2015 (Легкові автомобілі); - скановані копії документів (видаткових накладних, інших документів), що підтверджують виконання аналогічного договору в зазначені договором терміни та в повному обсязі. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документів, що підтверджують виконання в повному обсязі запропонованого аналогічного договору. 2. Учасник не надав довідку в довільній формі про відсутність обмежень у уповноваженої особи Учасника на підписання договору в розмірі поданої Учасником цінової пропозиції, з урахуванням вимог Господарського Кодексу України (для учасників-юридичних осіб), яка вимагалась у пункті 1.1 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Учасник протягом 24 години повинен виправити вказані невідповідності та надати необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.