Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 149 564,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 747,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40109131 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Побережець |
| Телефон: | 380968939979 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21034, Україна, Вінницька область,Вінниця, ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4 |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції: 1) Згідно вимог ТД учасники надають лист-гарантію, згідно Додатку 5 до тендерної документації, однак учасником ТОВ "АСКАНІЯ АВТО" не завантажено необхідного документу. Таким чином, ТОВ "АСКАНІЯ АВТО" необхідно завантажити лист-гарантію, за формою згідно Додатку 5 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , ч .9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.