Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 58 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 290,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
| ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
| Контактна особа: | Незять Вікторія |
| Телефон: | 380974448434 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
6 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені при розгляді тендерної пропозиції учасника, ФОП САВРО ГАННА ОЛЕКСАНДРІВНА (надалі-Учасник) з предмета закупівлі: Запасні частини до транспортних засобів (ДК 021:2015 – 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (оголошення № UA-2024-02-28-005755-a) (далі-Закупівля). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного чи орендованого магазину автомобільних запасних частин в межах міста Кам’янського (зазначити правові підстави володіння/користування та чітку адресу у місті Кам’янському). На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції таку довідку не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного чи орендованого магазину автомобільних запасних частин в межах міста Кам’янського (зазначити правові підстави володіння/користування та чітку адресу у місті Кам’янському). 2. Відповідно до вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати документ, що посвідчує правове використання магазину автомобільних запасних частин в межах міста Кам’янського, а саме: право власності/право користування строком дії не менше ніж до 31.12.2024 р., виданих на ім’я учасника Якщо учасник використовує магазин автомобільних запасних частин в межах міста Кам’янського на підставі договору оренди, надати в складі тендерної пропозиції відповідний діючий договір оренди разом з актом приймання-передачі. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель документ, що посвідчує правове використання магазину автомобільних запасних частин в межах міста Кам’янського, а саме: право власності/право користування строком дії не менше ніж до 31.12.2024 р., виданих на ім’я учасника. 3. Відповідно до вимоги підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника менеджерів зі збуту/торгівлі/оптової торгівлі, що будуть здійснювати погодження замовлень із замовником та координацію поставок. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника менеджерів зі збуту/торгівлі/оптової торгівлі, що будуть здійснювати погодження замовлень із замовником та координацію поставок. 4. Відповідно до вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі має надати накази про призначення менеджерів зі збуту/торгівлі/оптової торгівлі, або штатний розпис (затверджений належним чином), що містить відповідну інформацію. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель накази про призначення менеджерів зі збуту/торгівлі/оптової торгівлі, або штатний розпис (затверджений належним чином), що містить відповідну інформацію. 5. Відповідно до вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі має надати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2020/2021/2022/2023 р. (не менше одного). На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2020/2021/2022/2023 р. (не менше одного). 6. Відповідно до вимоги підпункту 3 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі має надати довідку/лист у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірена печаткою (у разі використання), що підтверджує те, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель довідку/лист у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірена печаткою (у разі використання), що підтверджує те, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним. 7. Відповідно до вимоги підпункту 5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі має надати лист у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірена печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує, що в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації /Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, оскільки учасником (тендерною пропозицією учасника) враховано те, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель документ щодо вимоги підпункту 5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 8. Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації, форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» подається у вигляді наведеному в зазначеному додатку, при цьому Учасник не повинен відступати від заданої форми. Учасником у складі його тендерної пропозиції зазначений документ був наданий не в повному обсязі, а саме: не заповнена сама форма та не зазначена ціна тендерної пропозиції . Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель Додаток 4 до тендерної документації в повному обсязі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.