Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 772 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 722,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 31868786 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Деркач Олександр Миколайович |
| Телефон: | 380630370323, 380445294030 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04107, Україна, м. Київ,вулиця Багговутівська, будинок 30 |
2 |
за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВСМ ЕКОЛОДЖІ" (код ЄДРПОУ 42455122), в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-28-001179-a, ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожне обладнання (Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі, обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі зі з’ємною верхньою частиною), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог пункту 1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» для відповідності якому Учасникам необхідно надати: «Довідку в довільній формі, , яка повинна містити дані про наявність та місцезнаходження виробничих баз, технічний потенціал підприємства виробника продукції та підтвердження можливості виготовлення та відвантаження товару незалежно від обсягу заявки; - Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати копію витягу ОЗ (з переліком обладнання). - Виробничі потужності (опис); - Якщо учасник не є виробником продукції, що є предметом цієї закупівлі, необхідно додатково надати документ (копію договору або витяг з такого договору), що підтверджує офіційні взаємовідносини з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером, або гарантійний лист виробника Товару та/або офіційного представника виробника Товару/дилера, що підтверджує можливість постачання Учасником Товару; Якщо в документі зазначено термін дії до року постачання з автоматичною пролонгацією, надати підтвердження пролонгації цього документу від виробника.» Учасник не виконав умов тендерної документації та не надав інформації яка вимагалось. Згідно вимог пункту 2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» для відповідності якому Учасникам необхідно надати: «Довідку у довільній формі, котра міститиме дані відповідно кадрової документації, про кваліфікацію та досвід усіх спеціалістів які мають безпосередне відношення до виконання умов договору (підписант, бухгалтерський відділ, виробничий відділ, відділ постачання, складський відділ, водії та інші працівники), окрім того, зазначити загальну кількість працівників.» Учасник в складі тендерної пропозицій надав довідку «Про наявність працівників …» Вих. № 34 від 04.03.2024 року в якій зазначив відомості про чотирьох працівників та зазначив що загальна кількість працівників на підприємстві становить також чотири. Зважаючи на те що в наданий в складі пропозиції «Технічний паспорт на товар» розроблений та затверджений Учасником, виробником товару є саму він, в наслідок чого не виконав умови тендерної документації, зокрема відсутня інформація про працівників виробничого відділу. Згідно вимог пункту 3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» для відповідності якому Учасникам необхідно надати: «Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2020-2023 р.р. аналогічного договору, який стосувався предмета закупівлі; - надати скан-копію зазначеного договору, з усіма додатками; - надати скан-копію листа- відгуку від замовника з яким було укладено аналогічний договір.» Учасник в складі тендерної пропозицій надав довідку «Про наявність про досвіду виконання аналогічного договору» Вих. № 35 від 04.03.2024 року, скан-копію зазначеного в довідці договору, скан-копію листа- відгуку від замовника з яким було укладено аналогічний договір. Наданий в пропозиції аналогічний договір № 010224 був укладений між Учасником та ТОВ «Вотер Пласт» 01.02.2024 року, таким чином Учасник не виконав умов тендерної документації, так як встановленими критеріями виконання аналогічного договору повинно бути за період 2020-2023 р.р. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати. - Документи передбачені пунктом 1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації; - Інформація про працівників виробничого відділу; - Довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2020-2023 р.р. аналогічного договору, який стосувався предмета закупівлі, скан-копію зазначеного договору, з усіма додатками, листа- відгуку від замовника з яким було укладено аналогічний договір.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.