Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 316 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 160,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 69 480,00 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Бублик Вячеслав Анатолійович |
| Телефон: | 380503576332 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
2 |
1)Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника: 1.1. На вимогу пункту 2 Розділу 3 до ТД, Учасник повинен надати банківську гарантію у вигляді електронного документа з накладенням кваліфікованого електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта, що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банка-гаранта та його печатки відповідно з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії повинно бути посилання на засіб електронного підпису та печатки (за наявності), який використовується для створення та/або перевірки електронного підпису та печатки. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. На виконання вказаних вимог тендерної документації Учасник надав банківську гарантію, але без кваліфікованого електронного підпису, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.2. Вимога пункту 2 Розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3. Учасник повинен надати банківську гарантію у вигляді електронного документа з накладенням кваліфікованого електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта, що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банка-гаранта та його печатки відповідно з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії повинно бути посилання на засіб електронного підпису та печатки (за наявності), який використовується для створення та/або перевірки електронного підпису та печатки. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. 2)Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника: 2.1. На вимогу підпункту 3.5. пункту 3 Розділу 1 Додатку 2 до ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Гарантійний лист за наведеною Формою №2 та Формою №2/1 цього Додатку на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції. На виконання вказаних вимог тендерної документації Учасник надав Гарантійний лист не за наведеною Формою №2/1 Додатку 2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.2. Вимога підпункту 3.5. пункту 3 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.3. Учасник повинен надати, на виконання вимог підпункту 3.5. пункту 3 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Гарантійний лист за наведеною Формою №2/1, зміст якої повністю відповідатиме вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.