Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Комунгосп ДМР |
| ЄДРПОУ: | 34535962 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванишин Маріанна Ігорівна |
| Телефон: | +380983996463 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 77504, Україна, Івано-Франківська область,Долина, Заводська 1а |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей Просимо виправити неточності (завантажити уточнені документи) згідно «Додатку 2. п.2.1.Інші вимоги та відповідні документи, а саме: «1.Копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованого у 2023 або у 2024 році.» Уповноважена особа (Маріанна Іванишин)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.