Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 325 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 625,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
Контактна особа: | Ольга Сідоріна |
Телефон: | +380487408108 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації. - надана порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації без зазначення типу приводу товару (пп. 3.2. п. 5 додатку 2 до тендерної документації) без зазначення наявності зимової гуми (пп. 45. п. 5 додатку 2 до тендерної документації), чим порушено вимоги п. 5 та 7 додатку 2 до тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації за формою, встановленою п. 7 додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.