Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 780 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 155 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ОКВП "Дніпро - Кіровоград" |
| ЄДРПОУ: | 03346822 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dnipro-kirovograd.com.ua |
| Контактна особа: | Гросул Євгеній Валерійович |
| Телефон: | +380522332193 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул. Соборна, 19А |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги передбаченої п. 1, розділу 1, додатку 1 до Документації, учасники зобов’язані були надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку про наявність у останнього сервісних центрів для здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування, а також ремонту авто техніки. У довідці обов’язково повинно бути зазначено кількість сервісних центрів, адреси їх місць розташування та інформація щодо наявності виїзних бригад по обслуговуванню техніки. Однак, у складі пропозиції ТОВ «УКР ТРАК» присутня довідка Вих. № 18Т-8\28 від 07.02.2024 р. про наявність сервісних центрів у змісті якої відсутні відомості щодо наявності виїзних бригад по обслуговуванню техніки, що в свою чергу не відповідає вимогам документації в цій частині. Крім того, на виконання вимоги передбаченої п. 2, розділу 1, додатку 1 до Документації, учасники зобов’язані були надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а також належним чином посвідчену копію такого договору та документи, що підтверджують його виконання (оригінал позитивного відгуку від замовника про його виконання та/або копії видаткових накладних та/або актів приймання передачі товару). В якості виконання вищевказаного, учасником у складі своєї пропозиції надано довідку Вих. № 12Т-19 від 07.02.2024 р змістом якої визначено, що ТОВ «УКР ТРАК» має досвід постачання КП Донецької селищної ради «П’ятигірське» вакуумного автомобіля за договором № 02/08 від 08 травня 2023 року. В той же час, учасником надано у складі своєї пропозиції копію аналогічного договору № 02/08-05 від 08 травня 2023 року, а також видаткову накладу та акт приймання передачі товару до договору № 02/08-05 від 08 травня 2023 року, що в свою чергу не відповідає вимогам документації в цій частині. Крім того, наданий учасником договір № 02/08-05 від 08 травня 2023 року належним чином не посвідчений підписом уповноваженою особою учасника та не містить відбитку печатки та зазначення «Згідно з оригіналом», що також не відповідає вимогам документації в цій частині. Додатково, у складі пропозиції ТОВ «УКР ТРАК» відсутній гарантійний лист про те, що Учасник-переможець процедури закупівлі (Постачальник), одночасно з передачею товару надає Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості товару, що складає предмет даної закупівлі. Вказані обставини не відповідають вимогам останнього абзацу додатку 2 до Документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: Вищезазначені обставини не відповідають вимогам: п. 1, р. 1, додатку 1 до Документації; п. 2, р. 1, додатку 1 до Документації; останній абзац додатку 2 до Документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вищевикладених невідповідностей учаснику необхідно надати: 1. Довідку за підписом уповноваженої посадової особи учасника, яка містить відомості щодо наявності у останнього сервісних центрів для здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування, а також ремонту авто техніки. У довідці обов’язково повинно бути зазначено кількість сервісних центрів, адреси їх місць розташування та інформація щодо наявності виїзних бригад по обслуговуванню техніки; 2. Виправлену довідку за підписом уповноваженої посадової особи учасника про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням відомостей про виконання договору № 02/08-05 від 08 травня 2023 року; 3. Належним чином посвідчену підписом уповноваженою особою учасника з відбитком печатки та зазначенням «Згідно з оригіналом» копію договору № 02/08-05 від 08 травня 2023 року; 4. Гарантійний лист про те, що Учасник-переможець процедури закупівлі (Постачальник), одночасно з передачею товару надає Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості товару, що складає предмет даної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.