Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ТУ, тощо) та чинному законодавству України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 720,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 74,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
| ЄДРПОУ: | 08804689 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://arz.pl.ua |
| Контактна особа: | Лілія Ільянова |
| Телефон: | +380532567500 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36007, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 53 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Після розкриття тендерних пропозицій закупівлі UA-2024-01-29-013811-a за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів пропозиція ТОВ «ДНІПРОТРАНСДЕТАЛЬ» має невідповідності в поданих документах, які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин. Абзацами 5-8 частини 16 статті 29 Закону про публічні закупівлі передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити: 1. перелік виявлених невідповідностей; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Учаснику необхідно надати: 1. Відповідно п.п.2 п.2 Додатку 1 надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) із зазначенням дати формування витягу не раніше як за 30 (тридцять) календарних днів від дати оголошення відкритих торгів. 2. Згідно п.6 ч.4 Додаток 1, Учасник надає довідку №099/02 від 05.02.2024 р. щодо осіб, яким надані повноваження на укладення договору про закупівлю та підпису тендерної пропозиції. Просимо зазначити у Довідці ідентифікатор закупівлі в системі Zakupivli.Pro, ПІБ уповноваженої особи та зразок підпису. 3. Відповідно п.3 Додатка 3 до тендерної документації, якщо Учасник не є виробником, то він повинен надати будь-який документ: «сертифікат дилера або лист представника або договір співпраці або інший документ, який підтверджує, що товар придбаний у виробника запропонованого товару». 4. Відповідно п.4 Додатка 3 до тендерної документації Учасник повинен надати: зразок гарантійного талону який буде заповнений ПРОДАВЦЕМ на момент приймання товару. Надати пояснення якщо даний тип товару не супроводжуються гарантійними талонами та письмово надати гарантію на даний товар 12 місяців з дати поставки. Згідно п.1 Розділу ІІІ: «У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника процедури закупівлі від складання/отримання таких документів. Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз».
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Після розкриття тендерних пропозицій закупівлі UA-2024-01-29-013811-a за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів пропозиція ПП «Агропостач» має невідповідності в поданих документах, які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин. Абзацами 5-8 частини 16 статті 29 Закону про публічні закупівлі передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити: 1. перелік виявлених невідповідностей; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Учаснику необхідно надати: 1. Відповідно п.1ч.1 Додатку 1 до наданих документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” надати лист-відгук від замовника, інформація по якому відображена у Довідці (Форма1) 2. Відповідно п.п.2 п.2 Додатку 1 надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) із зазначенням дати формування витягу не раніше як за 30 (тридцять) календарних днів від дати оголошення відкритих торгів. 3. Згідно п.6 ч.4 Додаток 1, Учасник надає довідку щодо осіб, яким надані повноваження на укладення договору про закупівлю та підпису тендерної пропозиції (з вказанням ідентифікатора закупівлі в системі Zakupivli.Pro, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису тощо). 4. Відповідно п.3 Додатка 3 до тендерної документації, якщо Учасник не є виробником, то він повинен надати будь-який документ: «сертифікат дилера або лист представника або договір співпраці або інший документ, який підтверджує, що товар придбаний у виробника запропонованого товару». 5. Відповідно п.4 Додатка 3 до тендерної документації Учасник повинен надати: зразок гарантійного талону який буде заповнений ПРОДАВЦЕМ на момент приймання товару. Надати пояснення якщо даний тип товару не супроводжуються гарантійними талонами. 6. Лист пояснення «про не сертифікацію» має посилання на продукцію за ДК021:2015 Єдиного закупівельного словника 16810000-6 -Частини сільскогосподарської техніки. Предметом закупівлі є 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, а саме: для транспортного засобу УАЗ 3163-121 «Patriot». 7. Всі довідки, що подаються Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності), із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (у разі її використання). Завірені належним чином копії документів. Згідно п.1 Розділу ІІІ: «У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника процедури закупівлі від складання/отримання таких документів. Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.