Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
ДК 021:2015:34130000-7 "Мототранспортні вантажні засоби" (34131000-4 – Пікапи)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 36 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент муніципальної безпеки ОМР |
| ЄДРПОУ: | 39431426 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ягупенко Денис Геннадійович |
| Телефон: | 0487055174 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65006, Україна, Одеська область,ОДЕСА, вул. Розкидайлівська 67а |
3 |
При проведенні Замовником розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями "ЮРОМАШ" закупівлі UA-2024-01-19-009847-a Замовником встановлено, що учасником не надано документи, визначені Тендерною документацією, а саме:- довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (відсутня ), -копію аналогічного договору(ів) з усіма додатками, та копію документу(ів), що підтверджують його виконання, у тому числі виписки з банківської установи щодо здійснення оплати за договором(ами) (проведення фінансової операції) з відображенням відповідної інформації: реквізитів контрагентів, номеру та дати договору, товару за поставку якого здійснюється оплата та безпосередньо суми оплати (відсутня виписки з банківської установи щодо здійснення оплати за договором), - Завірена належним чином копія Статуту (в останній редакції або іншого установчого документу) (не завірений належним чином), - Завірена належним чином копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з актуальними даними (не завірена належним чином), -Завірена належним чином копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з актуальними даними (відсутня), - Завірена належним чином копія свідоцтва платника ПДВ (витягу з реєстру платників ПДВ), (не завірений належним чином), - Лист-гарантія, в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції"(відсутня). також виникла помилка при відкритті більшості наданих Учасником документів, яка полягає в завантаженні учасником невірного формату документів в складі тендерної пропозиції, та який не відповідає вимогам Тендерної документації. Відповідно, Замовник, нажаль, не має можливості здійснити розгляд та перевірку наданих документів та тендерної пропозиції учасника в цілому. Таким чином, з метою усунення підстав для відхилення Вашої тендерної пропозиції, Вам необхідно у строк, що не перевищує 24 години з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення, усунути виявлені невідповідності в інформації та документах, наданих в складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.