Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43413392 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Різник |
| Телефон: | +380992513192 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 38164, Україна, Полтавська область,Зіньківський р-н, смт Опішня , вул. Перемоги, буд. 3 |
1 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6. У складі пропозиції надано Пропозицію № 1201-Х/1 від 23.01.2024 р. (файл формату pdf «1. пропозиція»). В ході розгляду виявлено наступні невідповідності: • У комірці «Контактні дані (адреса – юридична та фактична, телефон, е-mail)» Таблиці 1 не зазначено телефон. • У комірці «бухгалтер» Таблиці 1 не зазначено телефон. • У комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3 зазначено «чотириста тринадцять тисяч шістсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок», що не відповідає інформації у п.1 колонки «ВАРТІСТЬ пропозиції за найменуванням, грн., без ПДВ», де вказано «379155,00». • У п.1 колонки «НАЙМЕНУВАННЯ, яке пропонується учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації договору» вказано «контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів на 240 літрів», без зазначення моделі « MGB 240 CL» яка вказана в Паспорті (файл формату pdf «4. Паспорт 240л CL»). Згідно з п.3 Розділу II. Додатку 5 Документації найменування товару, яке визначається у паспорті повинно відповідати тому найменуванню, що зазначене учасником у відповідній комірці із назвою "НАЙМЕНУВАННЯ" таблиці 2 згідно до форми "Пропозиція", що встановлена у додатку 6 тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації та згідно Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6 із зазначенням у комірцях «Контактні дані (адреса – юридична та фактична, телефон, е-mail)» та «бухгалтер» Таблиці 1 телефону, у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3 зазначити вартість пропозиції без ПДВ у відповідності до інформації зазначеної у п.1 колонки «ВАРТІСТЬ пропозиції за найменуванням, грн., без ПДВ» та у п.1 колонки «НАЙМЕНУВАННЯ, яке пропонується учасником та буде в подальшому зазначатись у специфікації договору» вказати найменування товару із зазначенням моделі, яка визначається у паспорті. 2. Виявлені невідповідності: вимогами п.2.1. Таблиці 1 Додатку 3 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію документу (оригінал / виписка (або витяг) з протоколу (рішення) зборів засновників (учасників) про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, або іншим розпорядчим документом), який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами проведеної процедури закупівлі (вимога стосується учасників - юридичних осіб або їх структурних підрозділів (які не мають статусу юридичної особи). У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1. Таблиці 1 Додатку 3 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію документу (оригінал / виписка (або витяг) з протоколу (рішення) зборів засновників (учасників) про призначення директора, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами проведеної процедури закупівлі. 3.Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1. Таблиці 1 Додатку 3 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1. Таблиці 1 Додатку 3 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.