Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 205 200,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 026,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління Служби безпеки України в Чернівецькій області |
ЄДРПОУ: | 20001786 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.sbu.gov.ua |
Контактна особа: | Василь Віксич |
Телефон: | +380372595274 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58001, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, Вул. ШЕВЧЕНКА, 1А |
2 |
Відповідно до положення пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Мельник Юрій Іванович виявлено невідповідності в інформації/документах тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який повинен містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власника (власників). У разі якщо в юридичної особи відомості про кінцевого бенефіціарного власника (власників) не внесені до ЄДР, Учасник додатково повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить обґрунтовану причину відсутності такої інформації. 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав Гарантійній лист в довільній формі, в якому учасник зазначає інформацію щодо можливості постачання товару відповідно до вимог, передбачених Додатком 3 до тендерної документації замовника. Учасник для усунення невідповідностей має надати інформацію/документи шляхом завантаження в електронну систему закупівель: 1. Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який повинен містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власника (власників). У разі якщо в юридичної особи відомості про кінцевого бенефіціарного власника (власників) не внесені до ЄДР, Учасник додатково повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить обґрунтовану причину відсутності такої інформації. 2. Гарантійній лист в довільній формі, в якому учасник зазначає інформацію щодо можливості постачання товару відповідно до вимог, передбачених Додатком 3 до тендерної документації замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.