Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 4 960 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 24 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС" |
ЄДРПОУ: | 30659101 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Назарук Іванна Nazaruk |
Телефон: | 380633918344 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,Луцьк, Дубнівська, 64 |
10 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-04-2024, 00:04
Період оскарження:
з 04-04-2024, 14:16 по 15-04-2024, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей: не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів, не підтверджено наявність матеріально технічної бази, лист згода на обробку персональних даних відповідно до вимоги тенедрної документації та згідно встановленої форми, відсутній реєстр документів тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ III тендерної документації, п.2 додатку 2 до тендерної документації, додаток 8 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів в повному обсязі, приведена у відповідність довідка про виконання аналогічних договорів, документально підтвердження права власності складського приміщення, лист згода на обробку персональних даних.
Перелік виявлених невідповідностей: не підтверджено оренду складського приміщення; додаткова угода №1 до Договору №2023/03/006 від 13.03.2023 року надана не належної яксоті; договір про надання послуг вагового комплексу наданий в складі тендерної документації не належної якості; відсутній чинний договір на проведення досліджень між Учасником торгів та органу з проведення досліджень; довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; лист згода згідно встановленої форми. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ III тендерної документації, п.2 додатку 2 до тендерної документації, додаток 8 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи, які підтверджують наявність/оренду складського приміщення; договір про надання послуг вагового комплексу; договір на проведення досліджень між Учасником торгів та органу з проведення досліджень; підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази; лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника відповідно до встановленої форми.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.