Період оскарження умов закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД автозапчастини", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 823 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 117,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 32459822 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Коваленко |
| Телефон: | +380504938911, +380686697151 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54034, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вул. Кузнецька, 199 |
5 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Несвоєчасне виявлення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Учасника
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-01-2024, 20:37
Період оскарження:
з 18-01-2024, 20:38 по 29-01-2024, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей: Замовником було виявлено факт не подання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують підстави володіння та /або користування зазначеними у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за вих. № 11/2024/10 від 11.01.2024 р.: - автотранспортом в кількості 1 од. (з інформацією про підстави користування - власний); - офісними меблями в кількості 10 од. (з інформацією про підстави користування - власні); - офісною технікою в кількості 10 од. ( з інформацією про підстави користування - власні). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасник-ФОП Гапонов А.В. не виконав вимоги п. 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до Тендерної документації, вимогами якого встановлено, що: «На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці» У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано наступні документи, в яких замовником виявлені невідповідності : 1. На підтвердження наявності у учасника магазину(ів) та/або складу(ів), учасником надано копію договору суборенди приміщення, який втратив свою чинність на момент розкриття тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2. На підтвердження наявності у учасника магазину(ів) та/або складу(ів), надає копії договору оренди, або володіння, або користування, або іншого документа, який підтверджує володіння чи користування магазину(ів) та/або складу(ів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності у учасника магазину(ів) та/або складу(ів), надає копії договору оренди, або володіння, або користування, або іншого документа, який підтверджує володіння чи користування магазину(ів) та/або складу(ів). Такий договір повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.