Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Закупівля здійснюється службою державного замовника відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами).
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 749 865 263,28 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 498 652,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ “АГЕНЦІЯ ОБОРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ” |
| ЄДРПОУ: | 44725823 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пікузо Володимир Валентинович |
| Телефон: | 380938218679 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
24 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На адресу Державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція оборонних закупівель» (далі – Замовник) надійшов лист від начальника Центрального управління координації зовнішньоекономічної діяльності Міністерства оборони України від 23.12.2023 №220/64/1301 щодо остаточного уточнення (роз’яснення) технічних характеристик транспортних засобів та деяких умов закупівлі в електронній системі закупівель «Prozorro». У зв’язку з цим виникла необхідність внести зміни до закупівлі автомобілів типу Pick-Up. Відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Проте, враховуючи, що вищезазначені уточнення (роз’яснення) мають суттєвий вплив на визначення очікуваної вартості закупівлі, передбачають зміну строків постачання та технічні вимоги до предмета закупівлі, такі зміни необхідно внести як в тендерну документацію, так і до оголошення про закупівлю. Зміст оголошення про проведення відкритих торгів визначено частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, згідно з пунктами 4, 5 частини другої статті 21 Закону оголошення повинно містити, зокрема інформацію про очікувана вартість предмета закупівлі, строк поставки товарів. При цьому, Законом не передбачено механізму внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі після його оприлюднення в електронній системі закупівель. Враховуючи неможливість усунути чи виправити зазначені невідповідності в інформації щодо Закупівлі (зокрема щодо очікуваної вартості, строки поставки товару) та з метою уникнення у подальшому невідповідності між оголошеною та проведеною процедурою закупівлі, Закупівля підлягає відміні. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, що зазначені вище.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-01-2024, 00:00
Період оскарження:
з 26-12-2023, 12:35 по 06-01-2024, 00:00
Документи: