Період оскарження умов закупівлі - по 05-12-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 552 770,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 763,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44173515 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майстренко Наталя |
| Телефон: | +390663963255 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58005, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
0 |
1. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником установчих документів, а саме Статуту, діючого на дату подання тендерної пропозиції в актуальному стані, згідно вимог п.4 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації. 2. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником супутньої документації на Товар, який зазначений Учасником у тендерній пропозиції, згідно вимог п.2 Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (технічна специфікація) Додатку №2 до тендерної документації. Невідповідності потрібно усунути шляхом подання документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.