Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-11-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 28 104,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 281,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Стукалова |
| Телефон: | +380687861842 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" |
1 |
Посилання на вимогу (вимоги тендерної документації, щодо якої (яких виявлені невідповідності): Для документального підтвердження про досвід виконання учасником аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі учасник надає наступні документи: 1) заповнену таблицю (не менше одного договору) по встановленій формі: Таблиця А Найменування контрагенту Дата укладання договору Номер договору Предмету договору Контактний телефон контрагента ------------- ---------- --------- ------------ ------------ Перелік виявлених невідповідностей Учасник не надав заповнену таблицю по встановленій формі: Таблиця А Найменування контрагенту Дата укладання договору Номер договору Предмету договору Контактний телефон контрагента ------------- ---------- --------- ------------ ------------ Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: заповнену таблицю по встановленій формі: Таблиця А Найменування контрагенту Дата укладання договору Номер договору Предмету договору Контактний телефон контрагента ------------- ---------- --------- ------------ ------------ Посилання на вимогу (вимоги тендерної документації, щодо якої (яких виявлені невідповідності): Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - заявка Учасника згідно форми, викладеної в Додатку 3 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав заявку Учасника згідно форми, викладеної в Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: заявку Учасника згідно форми, викладеної в Додатку 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.