Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Кушнерик |
| Телефон: | +380678239718 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8 |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надані довідки з обслуговуючого банку, про відкриття рахунків та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними, видані раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп 2.5 п.2 розділу ІІ додатку 4 тендерної документації: «Довідка(и) обслуговуючого (их) банку(ів) про відкриття рахунку (ків) (з зазначенням номеру рахунків), та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними, видана(і) не раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально).» Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка(и) обслуговуючого (их) банку(ів) про відкриття рахунку (ків) (з зазначенням номеру рахунків), та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними, видана(і) не раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально).
«Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника наявний лист-підтвердження про ознайомлення з тендерною документацією файл: «Про ознайомлення з ТД.pdf» зазначена інформація в якому не відповідає вимогам тендерної документації, також інші документи, що створені безпосередньо Учасником містять некоректну інформацію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п 1 розділу 3 тендерної документації: «Учасник Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника та адресовані на ім’я КП «ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Учасник повинен надати лист-підтвердження про ознайомлення з тендерною документацією, розуміє термінологію та усі вимоги, що в ній зазначені (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству). Учасник, підтверджує, що не має претензій та зауважень до вимог Замовника, які зазначені в тендерній документації, згідно оголошення про закупівлю (зазначити ідентифікатор закупівлі).» Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Лист-підтвердження про ознайомлення з тендерною документацією, розуміє термінологію та усі вимоги, що в ній зазначені (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству). Учасник, підтверджує, що не має претензій та зауважень до вимог Замовника, які зазначені в тендерній документації, згідно оголошення про закупівлю (зазначити ідентифікатор закупівлі). 2. Виправити невідповідність у документах, створених безпосередньо Учасником.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.