Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-12-2023, 00:00
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 16 767 075,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 83 835,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 83 835,00 UAH |
| Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Шергін Валерій Сергійович |
| Телефон: | 380444650866 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСПРОМСТАЛЬ» за процедурою закупівлі «ЦЗВ-24Т_625_ВО: Накладки (34940000-8 – залізничне обладнання)». Номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-11-16-016051-a. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів (без номеру, без дати), в якій зазначив два договори: № п/п Назва контрагента Номер та предмет договору Терміни виконання договору Адреса та контакті телефони контрагента 1 Shandong Zida Steel Group Co. LTD №322/23 Постачання металопродукції 16.02.2023 31.12.2024 China, Liaocheng 2 Apl Steels Metal Dis Tic. Sanayu Ve Ticaret A.S. №1/13 Постачання металопродукції 30.09.2019 31.12.2024 Туреччина, Стамбул При цьому за зазначеними договорами Учасник є Покупцем продукції, а отже зазначені договори не можуть підтверджувати досвід Учасника щодо постачання продукції. Крім того, відсутні документи, які б підтверджували факт виконання договорів. 1.2. Учасник надав банківську гарантію №5773-23 від 01 грудня 2023 р., яка не містить посилання на правильну дату рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, а саме на 01.12.2023 р. 1.3. Учасник надав сертифікат дистриб’ютора без перекладу українською мовою. 1.4. Учасник надав зразок документа виробника, що підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо) без перекладу українською мовою. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). На підтвердження відповідності кваліфікаційній вимозі учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору, копію аналогічного за предметом закупівлі договору та документи, що підтверджують його виконання. 2.2. Відповідно до пункту 3 додатку 6 до тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції складається за Формою забезпечення тендерної пропозиції і Вимогами до забезпечення тендерної пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. Відповідно до підпункту 9 пункту 4 Вимог в інформації щодо тендерної документації зазначається дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. Тендерна документація була затверджена 01 грудня 2023 року. 2.3. Відповідно до пункту 3.1 додатку 1 до тендерної документації якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. Для документів, викладених іноземною мовою, учасником надається їх переклад українською мовою відповідно до п. 2.1.2 (мовою тендерної пропозиції є українська. Учасники можуть надати документи, викладені іншою мовою. У цьому випадку документи повинні мати переклад українською мовою. Переклад має бути здійснений перекладачем. Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). 2.4. Відповідно до пункту 2.4 додатку 1 до тендерної документації на кожен вид продукції учасник повинен надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 23894:2016. Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. Для документів, викладених іноземною мовою, учасником надається їх переклад українською мовою відповідно до п. 2.1.2 (мовою тендерної пропозиції є українська. Учасники можуть надати документи, викладені іншою мовою. У цьому випадку документи повинні мати переклад українською мовою. Переклад має бути здійснений перекладачем. Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору відповідно до вимог додатку 3 тендерної документації, а саме надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору, копію аналогічного за предметом закупівлі договору та документи, що підтверджують його виконання. 3.2. Учасник має надати тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії, яка відповідає Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, зокрема, містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. 3.3. Учасник повинен надати переклад сертифікату дистриб’ютора. 3.4. Учасник повинен надати переклад документу, який підтверджує якість та походження продукції. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.