Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" |
| ЄДРПОУ: | 44532732 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микола Красіков |
| Телефон: | +380984208882 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 87592, Україна, Донецька область,Маріупольський р-н, селище міського типу Сартана, вул.Соборна, будинок 56 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ" встановлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Згідно пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації учасником вимагалось надати у складі своєї пропозиції «Лист-згода з умовами проєкту договору. *Надається у довільній формі.». Учасником надано файл «кваліфікаційна частина.pdf», де на сторінці 44 є Лист-згода з умовами проєкту договору. Проте учасник зазначив назву предмета закупівлі відмінну від назви предмета закупівлі замовника. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати Лист-згоду з умовами проєкту договору з правильною назвою предмета закупівлі. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.