Закупівлю оголошено - 06-11-2023, 17:26. Дата останніх змін - 09-12-2023, 00:02

Закупівля ручного переносного сигнального прожектора (сигнальний ліхтар)

Закупівля: UA-2023-11-06-014930-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-11-2023, 17:26
по 13-11-2023, 11:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-11-2023, 15:00
по 20-11-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-11-2023, 11:00

ДК 021:2015 Код-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання.

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:225 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 125,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:Марина Володимирівна
Телефон:380952500291
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
2


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Закупівля ручного переносного сигнального прожектора (сигнальний ліхтар)

1
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 29-02-2024
34990000-3
Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-11-2023, 17:26:38
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-11-2023, 17:26:38
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Дата виставлення рахунку
Опис:
Передплата 50% від загальної вартості Товару на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури впродовж 15 календарних днів з моменту отримання від постачальника рахунку-фактури. Остаточний розрахунок проводиться впродовж 15 календарних днів з моменту отримання від Постачальника товару та підписання видаткової накладної.
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
50
Період (днів):
15
Подія:
Поставка товару
Опис:
Передплата 50% від загальної вартості Товару на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури впродовж 15 календарних днів з моменту отримання від постачальника рахунку-фактури. Остаточний розрахунок проводиться впродовж 15 календарних днів з моменту отримання від Постачальника товару та підписання видаткової накладної.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
50
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
1 125,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Ім'я:
ТОВ "АСТРА БІОТЕХНОЛОГІЇ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , ЛЕЩИНСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
Остаточна пропозиція:
225 000,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-11-23, 09:05:57
24

Шановний учаснику, ТОВ "АСТРА БІОТЕХНОЛОГІЇ"! За результатами конкурсу № UA-2023-11-06-014930-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі UA-2023-11-06-014930-а відсутні у складі поданих учасником документів: «Закупівля ручного переносного сигнального прожектора (сигнальний ліхтар)» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність 1.Згідно Додатку №1 пункт 1: Довідка згідно з формою 1 з інформацією про виконання за 2019-2023 роки аналогічних* договорів (не менше 1-го договору). *Аналогічним вважається договір: ДК 021:2015 Код-34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання. 2. Згідно Додатку№1 пункт 2: Додатково надаються лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного Договору або копії видаткових накладних або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів (не менше 1-го). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати довідку згідно з формою 1 та встановленої вимоги. 2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних видів за предметом договору, надати листи-відгуки або копії видаткових накладних або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів (не менше 1-го). 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність 2.1. Згідно Додатку №2 п.2 пп.2.1 на підтвердження учасник має надати Гарантійний лист у довільній формі про готовність до виконання поставки на зазначених умовах Конкурсної документації. 2.2. Згідно Додатку №2 п.2 пп.2.2 на підтвердження якості та походження товару учасник має надати: гарантійний лист постачальника, Сертифікат якості виробника; Сертифікат відповідності, паспорт або інший документи, який підтверджує якість продукції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Для підтвердження про готовність до виконання умов конкурсної документації потрібно надати гарантійний лист у довільній формі. 2. Учасник повинен надати гарантійний лист на продукцію. 3. На виконання вимоги, учасником було надано Сертифікат якості виробника; Сертифікат відповідності, паспорт або інший документи, який підтверджує якість продукції викладені іноземною мовою. Згідно п. 12 Розділу 1 Конкурсної документації «Конкурсна пропозиція та усі документи, що її стосуються, складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до неправильного розуміння (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни)… У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.» На виконання вимоги п. 2.2 Додатку 2 Конкурсної документації необхідно надати переклади Сертифікат якості виробника (файл Сертифікат Sistemat_K ICOB09092102 IDD.TR.979872.20.A41.pdf); Сертифікат відповідності, паспорт або інший документи, який підтверджує якість продукції (файл S_Stemat_K IROB09092101 IDD.TR.979872.20.A41.pdf) Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; [email protected]

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-12-23, 09:05:57

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АСТРА БІОТЕХНОЛОГІЇ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
225 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ