Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-11-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 016 252,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 081,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області |
| ЄДРПОУ: | 03364197 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Володимирівна Грицай |
| Телефон: | +380505891973, +380990388278 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 93100, Україна, Луганська область,м. Лисичанськ, вул. ім. Д.І. Менделєєва, 49 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-01-2024, 00:00
Період оскарження:
з 17-01-2024, 15:55 по 28-01-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутня потреба в Закупівлі UA-2023-11-01-013177-a
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-12-2023, 15:00
Період оскарження:
з 15-12-2023, 15:01 по 26-12-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель,
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-11-2023, 13:15
Період оскарження:
з 17-11-2023, 13:16 по 28-11-2023, 00:00
Документи:
1. В поданих документах Учасника відсутній реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. Дана вимога прописана у пункті 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У разі якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації. 2. Додаток №1 до тендерної документації викладено не за формою тендерної документації Замовника. Дана вимога прописана у додатку №1 до тендерної документації Замовника. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. 3. Не заповнені поля додатку №6 до тендерної документації, що підлягають обов’язковому заповненню. Дана вимога прописана у додатку №6 тендерної документації Замовника. Учасник повинен надати заповнену форму тендерної пропозиції згідно з додатком №6 до тендерної документації замовника. 4. Відповідно до п.8.9. Додатка №4 до тендерної документації Замовника. «Постачальник за Договором має статус платника податку на прибуток на загальних підставах». Дана умова прописана в додатку №4 до тендерної документації, Проєкт договору. Учасник повинен надати довідку про статус платника податку на прибуток на загальних підставах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.