Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 925,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 204,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Загін технічної служби Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 08588932 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Сай |
| Телефон: | +380669124981 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40020, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Ковпака, 2 |
7 |
І. Додатком №1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник має надати: 1.1. Інформація про учасника за формою згідно з додатком 2 до тендерної доку-ментації. 3.1. За кваліфікаційним критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за формою згідно з додатком 3.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів). 3.2. За кваліфікаційним критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Інформаційна довідка про наявність матеріально-технічної бази (за формою згідно з додатком 3.2 до тендерної документації). 5.1. Лист-згода з проєктом договору, наведеним у додатку 6 до тендерної докумен-тації (форму листа-згоди наведено у додатку 7 до тендерної документації). Учасником Фізичною особою-підприємцем Чайкою Вікторією Василівною перелічена інформація та довідки надані не за встановленою формою (додатки 2, 3.1., 3.2., 4.1. до тендерної документації), або не надана взагалі (додаток 7 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Інформація про учасника за формою згідно з додатком 2 до тендерної доку-ментації. 2. За кваліфікаційним критерієм «Наявність документально підтвердженого до-свіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за формою згідно з додатком 3.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів). 3. За кваліфікаційним критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Інформаційна довідка про наявність матеріально-технічної бази (за формою згідно з додатком 3.2 до тендерної документації). 4. Додаток 4.1. до тендерної документації 5. Лист-згода з проєктом договору, наведеним у додатку 6 до тендерної докумен-тації (форму листа-згоди наведено у додатку 7 до тендерної документації). ІІ. Додатком №1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник має надати: 3.2. За кваліфікаційним критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Інформаційна довідка про наявність матеріально-технічної бази (за формою згідно з додатком 3.2 до тендерної документації). Учасник повинен мати склад-магазин для зберігання та продажу запасних частин. Учасник, разом з інформаційною довідкою, надає копії документів, що підтверджують право власності (користування, розпорядження) складу-магазину товарів в м. Суми Сумської області (з терміном дії на весь період строку поставки товарів у цій закупівлі). Учасником Фізичною особою-підприємцем Чайкою Вікторією Василівною у складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №18 від 08.11.2023, з якої вбачається, що за адресою м. Суми, вул. Першотравнева, 35, кв. 4 Учасником орендується нежитлове приміщення, яке використовується як склад та офіс. Офіс – це нежитлове приміщення, яке належить суб'єкту господарювання, де міститься його виконавчий орган і яке має певну адресу, через яку можна здійснювати поштовий зв'язок. Відповідно листа Державної податкової адміністрації України №6240/10/23-3117 від 27.05.1998 «Про визначення деяких термінів» до магазинів відносяться роздрібні торговельні підприємства, які займають відокремлену будівлю або приміщення та мають торговельний зал для покупців. Магазин, який займає декілька відокремлених приміщень в одній будівлі, що підпорядковуються одній адміністарції, вважається одним магазином. Якщо магазин займає декілька відокремлених приміщень в різних будівлях, то кожне приміщення вважається самостійним магазином навіть у тому випадку, коли всі ці підрозділи підпорядковуються одній адміністрації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. За кваліфікаційним критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Інформаційна довідка про наявність матеріально-технічної бази (за формою згідно з додатком 3.2 до тендерної документації). Учасник повинен мати склад-магазин для зберігання та продажу запасних частин. Учасник, разом з інформаційною довідкою, надає копії документів, що підтверджують право власності (користування, розпорядження) складу-магазину товарів в м. Суми Сумської області (з терміном дії на весь період строку поставки товарів у цій закупівлі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.