Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2023, 00:00
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 70 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Пристолична сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04527520 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гольоса Юлія Олександрівна |
| Телефон: | +380459535164 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08325, Україна, Київська область,село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
5 |
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКК «СПЕЦМАШ» у процедурі закупівлі «Автоцистерна для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт за кодом ДК 021:2015-34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (34144210-3 Пожежні транспортні засоби))», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-31-010509-a, було виявлено наступні невідповідності: 1. У складі пропозиції Учасник на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Учасник у складі пропозиції надав лист-згоду, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме – відсутній перелік персональних даних. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник надав проєкт договору про закупівлю, що не заповнений відповідно до вимог тендерної документації та Додатку 4. 3. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні довідки з обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати довідку/гарантійний лист (складена/ий учасником у довільній формі) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, офісних приміщень, транспортних засобів, приладів, інструментів, тощо), що будуть використовуватись під час поставки товару. Учасник надав таку довідку, але не конкретизував, яке саме обладнання, матеріально-технічна база та технології в нього наявні для виконання умов договору. 5. У складі пропозиції Учасник має надати довідку (складені у довільній формі), яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформація про всі реквізити банківських рахунків. Учасник у складі пропозиції надав довідку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: • довідка містить не повну інформацію про всі відкриті рахунки (відповідно до довідок про відкриті рахунки, що надані у складі тендерної пропозиції Учасника) Посилання на вимоги тендерної документації: 1. Пункт 1 Розділ ІІІ Тендерної документації. 2. Додаток 4 до Тендерної документації. 3. Пункт 3 Розділ V Тендерної документації. 4. Додаток 1 до Тендерної документації. 5. Пункт 3 Розділ V Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Згода (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). 2. Проєкт договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до тендерної документації), заповнений відповідно до вимог тендерної документації та Додатку 4. 3. Довідки з обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. 4. Довідку/гарантійний лист (складена/ий учасником у довільній формі) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, офісних приміщень, транспортних засобів, приладів, інструментів, тощо), що будуть використовуватись під час поставки товару з чітким переліком такого обладнання та матеріально-технічної бази. 5. У складі пропозиції Учасник має надати довідку (складені у довільній формі), яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформація про всі реквізити банківських рахунків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.