Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
Термін поставки зазначений в оголошенні є оріентовний. Визначальним є термін відповідно до умов Тендерної документації.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 3 360 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 33 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 100 000,00 UAH |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Євген Березан |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДЖЕРМАН-ЦЕНТР» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відсутні документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору: а) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами закупівлі) – долучаються копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи: копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо. 2. Відсутня довідка довільної форми, в якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або зазначення інформації про відсутність ліцензування по закону). Замість довідки довільної форми учасник може надати копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру; У разі, якщо діяльність не підлягає ліцензуванню, учасник надає лист-пояснення в довільній формі на офіційному бланку (у разі наявності) за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів (зазначається у разі потреби); 3. Відсутня довідка, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2019 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних тощо або листи-відгуки, від замовника(ів) таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами, листи-відгуки повинні містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності)). Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ «ДЖЕРМАН-ЦЕНТР» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.