Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 31-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 325 716,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 628,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А7031 |
| ЄДРПОУ: | 26622851 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Тупіс |
| Телефон: | +380935025043 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації встановлені вимоги, щодо подання Учасниками: 1.1. Довідки за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або кодом ДК, подібний за змістом та своєю правовою природою. 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше п’яти на загальну суму не менше очікуваної вартості даної закупівлі, що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 1.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії відгуку про виконання договору та/або видаткових накладних (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Учасником подано в складі пропозиції Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №10-36 від 25 жовтня 2023 р. в якій вказана інформація по 5 (п’яти) договорах: № 20221130/4 від 30.11.2022; № 20221130/1 від 30.11.2022; № 230127-3 від 27.01.2023; № 230224-1 від 24.02.2023; № 230203-1 від 03.02.2023. Зазначені угоди подані в складі пропозиції зі специфікацією та накладними. Однак серед поданих 5 (п’яти) угод аналогічними договорами є тільки три, а саме: №20221130/4 від 30.11.2022; № 230127-3 від 27.01.2023; № 230224-1 від 24.02.2023; , оскільки відповідно до вимоги п. 1.1. п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації: аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або кодом ДК, подібний за змістом та своєю правовою природою. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації вказати в довідці за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) інформацію про ще два аналогічні договори (аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або кодом ДК, подібний за змістом та своєю правовою природою). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію зазначених договорів в таблиці, складеної за Формою. Для підтвердження виконання поданих учасником договорів в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії відгуку про виконання договору та/або видаткових накладних (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.