Період оскарження умов закупівлі - по 24-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-10-2023, 00:00
Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області.Код ЄДРПОУ 04344386.Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням абз.6 п.3 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.(зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.Додатково виділені кошти згідно рішення 52сесії 8-го скликання №2475 від 26.09.2023року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 450 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Баранівська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04344386 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.otg.mrada-baranivka.gov.ua |
| Контактна особа: | Самчук Зоя Леонідівна |
| Телефон: | +380414478476 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 12701, Україна, Житомирська область,Баранівка, вулиця Соборна ,20 |
1 |
«Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Богдан Ангеліна Миколаївна», індентифікаційний код 3604209088 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Мобільний лазне – пральний комплекс на базі металевого морського контейнера (20-футовий стандартний Dry Cube ) на шассі або еквівалент (код ДК 021:2015 – 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-19-010315-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей 1) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист наступного змісту: «Даним листом (назва Учасника) підтверджує факт отримання згоди від усіх фізичних осіб, інформація про персональні дані яких міститься в документах, що подані у складі тендерної пропозиції з метою участі у відкритих торгах, на обробку їх персональних даних Замовником в межах його повноважень по здійсненню дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)»; 2) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат якості на плити екструдований пінопласт ; Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) Абзац другий пункту 1.6. Розділу III тендерної документації: Учасники процедури закупівлі – юридичні особи та ФОП, які використовують працю найманих працівників, подають у складі тендерної пропозиції лист наступного змісту: «Даним листом (назва Учасника) підтверджує факт отримання згоди від усіх фізичних осіб, інформація про персональні дані яких міститься в документах, що подані у складі тендерної пропозиції з метою участі у відкритих торгах, на обробку їх персональних даних Замовником в межах його повноважень по здійсненню дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)». (Вимоги абзацу другого пункту 1.6. Розділу III тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку виявлених невідповідностей: 1)). 2) Абзац 5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації: учасник процедури закупівлі підтверджує наявність сертифікату на екструдований пінопласт плитою, шляхом завантаження даного документу під час подання тендерної пропозиції.( надано паспорт якості та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи) (Вимоги абзацу 5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 2)). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) У разі якщо учасник використовує працю найманих працівників, то надає згідно абзацу другого пункту 1.6. Розділу III тендерної документації лист наступного змісту: «Даним листом (назва Учасника) підтверджує факт отримання згоди від усіх фізичних осіб, інформація про персональні дані яких міститься в документах, що подані у складі тендерної пропозиції з метою участі у відкритих торгах, на обробку їх персональних даних Замовником в межах його повноважень по здійсненню дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)». У разі не використання учасником працю найманих працівників, то надає лист-розяснення довільної форми згідно п.5.6. розділу V тендерної документації. 2) ) Абзац 5 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації: учасник процедури закупівлі підтверджує наявність сертифікату на екструдований пінопласт плитою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.